Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 31K/7/2011

Moldavský recyklačný podnik, š.p. Moldava nad Bodvou v konkurze

  • Úpadca Moldavský recyklačný podnik, š.p. Moldava nad Bodvou v konkurze
    IČO: 00000426
    Obrancov mieru 9
    04501  Moldava nad Bodvou
  • Druh Zápisnica zo zasadnutia veriteľského výboru
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 135 z roku 2013 dňa 16.7.2013
  • Spisová značka - súd 31K/7/2011
  • Spisová značka - správca 31K/7/2011 S859
Text

Zápisnica zo štrnásteho zasadnutia veriteľského výboru úpadcu Moldavský recyklačný podnik, š.p. Moldava nad Bodvou v konkurze, sídlom Obrancov mieru č. 9, Moldava nad Bodvou, IČO: 00 000 426 konaného dňa 11. júla 2013 o 11:00 hod. v sídle správcu JUDr. Milana Okajčeka na Žriedlovej 3 v Košiciach.

  Program:     

 Prezencia

 

  1. Otvorenie 14. zasadnutia veriteľského výboru
  2. Informácia správcu konkurznej podstaty o priebehu speňažovania majetku a priebehu konkurzného konania
  3. Udelenie záväzného pokynu k odpredaju hnuteľného nevojenského materiálu úpadcu v zmysle Uznesenia č. 15 VV zo dňa 30. mája 2013
  4. Udelenie súhlasu na výlúčenie hnuteľného majetku zo súpisu všeobecnej podstaty majetku úpadcu
  5. Rôzne
  6. Záver

  

I.         Prezencia - prítomní členovia veriteľského výboru:

 

 

  1. SR - Daňový úrad Moldava nad Bodvou – zastúpený Slovenskou konsolidačnou, a.s., osobne neprítomný, vyjadrili sa však písomne dňa 11. júla 2013
  2. Slovenský vodohospodársky podnik, š.p.
  3. Sociálna poisťovňa - zastúpený Slovenskou konsolidačnou, a.s., osobne neprítomný, vyjadrili sa však písomne dňa 11. júla 2013
  4. Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.

 

a hostia:

 správca JUDr. Milan Okajček, v z. Mgr. Tomáš Kališka – poverený zamestnanec správcu

II.       Otvorenie zasadnutia

 

Štrnáste zasadnutie veriteľského výboru otvoril o 11.00 hod. predseda VV, ktorý skonštatoval, že štrnáste zasadnutie veriteľského výboru bolo zvolané na poslednom trinástom zasadnutí veriteľského výboru úpadcu dňa 30. mája 2013 prítomnými členmi veriteľského výboru jednohlasným prijatím Uznesenia č. 16, ktorým sa veriteľský výbor uzniesol na zvolaní dnešného štrnásteho zasadnutia veriteľského výboru (zápisnica z trinásteho zasadnutia veriteľského výboru bola zverejnená v Obchodnom vestníku SR v čiastke OV 106/2013 zo dňa 4. júna 2013).

 

Po otvorení štrnásteho zasadnutia veriteľského výboru poverený zamestnanec správcu vykonal prezenciu prítomných členov veriteľského výboru a hostí:

 

a)            SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik,

 

b)            Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.

 

c)             Sociálna poisťovňa so sídlom v Bratislave, pobočka Košice – okolie – zastúpená Slovenskou konsolidačnou a.s., osobne neprítomná, vyjadrila sa však písomne dňa 11. júla 2013

 

d)            Daňový úrad Moldava nad Bodvou - zastúpená Slovenskou konsolidačnou a.s., zastúpený Slovenskou konsolidačnou a.s., osobne neprítomný, vyjadril sa však písomne dňa 11. júla 2013

 

e)            JUDr. Milan Okajček, správca majetku úpadcu – v z. Mgr. Tomáš Kališka, poverený zamestnanec správcu

 

         Predseda veriteľského výboru skonštatoval, že v zmysle § 38 ods. 3 zákona č. 7/2005 Z. z. Zákon o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení do 31. decembra 2011 (ďalej len „ZKR“) sú prítomní dvaja členovia veriteľského výboru (ďalej len „VV“), dvaja členovia VV zastúpení Slovenskou konsolidačnou, a.s. hlasovali písomne dňa 11. júla 2013, a preto je VV v súlade s § 38 ods. 2 ZKR uznášaniaschopný. Písomné vyjadrenie zástupcu Slovenská konsolidačná, a.s. tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto zápisnice. Prítomnosť členov VV bola preukázaná a bola vykonaná prezencia pred začiatkom zasadnutia, výsledky ktorej osvedčuje prezenčná listina, ktorá je prílohou zápisnice.

 III.       Informácia správcu konkurznej podstaty o priebehu speňažovania majetku a priebehu konkurzného konania

 

Predseda VV vyzval povereného zamestnanca správcu, aby v súlade s programom 14. zasadnutia VV podal prítomným členom VV správu o priebehu speňažovania majetku a priebehu konkurzného konania.

 

Poverený zamestnanec správcu prítomných členov informoval, že predsedovi veriteľského výboru, ako aj súdu správca doručil dňa 28. júna 2013 svoju 29. správu správcu. Vzhľadom na termín konania štrnásteho zasadnutia VV, poverený zamestnanec správcu prítomných členom VV oboznámi s vykonanými úkonmi a skutočnosťami, ktoré nastali v období od podania 29. správy správcu do konania dnešného zasadnutia VV, a to v nasledovnom znení:

 

Vo svojich predchádzajúcich správach správca predsedu veriteľského výboru a súd informoval o verejnom ponukovom konaní vyhlásenom za účelom speňaženia hnuteľného majetku úpadcu zaradeného do oddelenej podstaty, ako aj o tom, že v tejto súvislosti predložil vyhodnotenie záväzných ponúk spoločnosti Prima banka Slovensko, a.s., ktorú ako príslušný orgán v zmysle § 82 ods. 2 písm. b) ZKR požiadal o udelenie záväzného pokynu na odpredaj hnuteľného majetku zaradeného do oddelenej podstaty úpadcu k jednotlivým víťazným ponukám. Napriek správcovým urgenciám o rozhodnutie oddeleného veriteľa v uvedenej veci, vo forme osobného stretnutia, či žiadosti o urýchlené rozhodnutie, mu spoločnosť Prima banka Slovensko, a.s. dňa 12. júna 2013 oznámila, že všetky ponuky doručené do predmetného verejného ponukového konania odmieta z dôvodu neprimerane nízkej ponúknutej kúpnej ceny.

 

S poukazom na uvedené správca dňa 21. júna 2013 požiadal spoločnosť Prima banka Slovensko, a.s., ako oddeleného veriteľa o udelenie záväzných pokynov, pričom navrhol aby mu zo strany oddeleného veriteľa boli udelené dva samostatné záväzné pokyny za účelom opätovného speňažovania majetku úpadcu v ponukovom konaní, predmetom ktorých by bol podnik úpadcu a zároveň hnuteľné veci zaradené do oddelenej podstaty. Žiadosť o udelenie záväzných pokynov bola oddelenému veriteľovi doručená dňa 26. júna 2013 a lehota na rozhodnutie o udelení záväzného pokynu uplynula dňa 3. júla 2013. Do konania dnešného 14. zasadnutia VV však správcovi nebola doručená odpoveď zo strany oddeleného veriteľa.

 

Koncom mesiaca jún 2013 správca zrušil všetky pracovné miesta v podniku úpadcu, pričom do dnešného dňa sa podarilo doručiť výpovede dvom zamestnancom úpadcu a jednému zamestnancovi úpadcu sa nepodarilo doručiť výpoveď z dôvodu práceneschopnosti.

 

Zároveň si poverený zamestnanec správcu dovoľujem členov veriteľského výboru informovať, že žiadne ďalšie skutočnosti týkajúce sa prebiehajúceho konkurzného konania od podania poslednej správy nenastali.

 

K takto podanej správe o priebehu speňažovania majetku a priebehu konkurzného konania prítomní členovia VV nemali pripomienky a ani ďalšie otázky.

 

Poverený zamestnanec správcu navrhol, aby vzhľadom na prednesené, VV prijal nasledujúce

 

Uznesenie č. 1

 

Veriteľský výbor berie na vedomie správu o priebehu speňažovania majetku a priebehu konkurzného konania a nemá voči doteraz vykonaným úkonom správcu pripomienky a ani námietky.

 

 1.       SR - Daňový úrad Moldava nad Bodvou: nehlasoval

2.       Slovenský vodohospodársky podnik, š.p.: za

3.       Sociálna poisťovňa:  nehlasoval

4.       Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.: za

 

         Predseda VV konštatoval, že prítomní veritelia počtom hlasov 2 za návrh uznesenia (za schválenie návrhu uznesenia hlasovali dvaja prítomní členovia veriteľského výboru; dvaja z členov nehlasovali a nikto sa nezdržal hlasovania) prijali nasledovné

 

Uznesenie č. 1

 

Veriteľský výbor berie na vedomie správu o priebehu speňažovania majetku a priebehu konkurzného konania a nemá voči doteraz vykonaným úkonom správcu pripomienky a ani námietky.

 IV.         Udelenie záväzného pokynu k odpredaju hnuteľného nevojenského mate-riálu úpadcu v zmysle Uznesenia č. 15 VV zo dňa 30. mája 2013

 

Poverený zamestnanec správcu veriteľov informoval, že v OV SR v čiastke OV 111/2013 zo dňa 11. júna 2013 bola v súlade s Uznesením č. 15 VV zo dňa 30. mája 2013 zverejnená výzva na predkladanie ponúk na odkúpenie nevojenského materiálu s nasledujúcim textom:

 

Uznesením Okresného súdu Košice I č. k.: 31K/7/2011-969 zo dňa 9. 3. 2011 som bol ustanovený za správcu majetku úpadcu Moldavský recyklačný podnik, š.p. Moldava nad Bodvou, sídlom Obrancov mieru č. 9, Moldava nad Bodvou, IČO: 00 000 426 (ďalej len „úpadca“), pričom súd rozhodol o návrhu na vyhlásenie konkurzu tak, že vyhlásil konkurz na majetok úpadcu. Toto uznesenie bolo uverejnené v Obchodnom vestníku 16. marca 2011 v čiastke 52B a účinným sa stalo dňa 17. marca 2011.

 

V Obchodnom vestníku SR v čiastke OV 106/2013 zo dňa 4. júna 2013 bola publikovaná zápisnica z 13. zasadnutia veriteľského výboru úpadcu, ktorá správcovi prijatím uznesenia č. 15 udelila záväzný pokyn za účelom speňaženia majetku úpadcu zaradeného do všeobecnej podstaty uskutočnením ponukového konania. vyhlasujem toto ponukové konanie:

 

Ako správca majetku úpadcu vyhlasujem v zmysle § 91 zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších zmien a doplnkov ponuku na odpredaj hnuteľného majetku Moldavského recyklačného podniku, š.p. „MRP-7-22/2013 Hnuteľný majetok“, ktorý je nevojenským materiálom a je zaradený do všeobecnej podstaty majetku úpadcu.

 

Nevojenský materiál bol zverejnený v Obchodnom vestníku SR v čiastkach:

 

a)      OV 189/2011 zo dňa 3. októbra 2011

b)      OV 197/2011 zo dňa 13. októbra 2011

c)      OV 222/2011 zo dňa 21. novembra 2011

d)      OV 71/2012 zo dňa 12. apríla 2012

e)      OV 72/2012 zo dňa 13. apríla 2012

 

Materiál, ktorý je v súčasnosti vylúčený zo speňaženia je:

 

Názov

Typ

Invent.číslo

Užívanie

Počet

Supisna hodn.

KRESLO CALUNENE

 

 

01.01.1974

4

36,46

KRESLO CALUNENE

 

 

31.10.1975

4

36,46

CHLADNICKA

 

542-100-005

30.09.1983

1

8,8125

BRUSK METABO EXENTRICKA

150mm/400W

 

01.05.2005

1

83,55

BRUSKA STOJANOVA

 

512-500-029

01.11.1980

1

126,13

VRTACKA STLPOVA

VIL-32

4-512-214-014

01.06.1984

1

74,427

SKRINA PLECHOVA

 

 

31.10.1979

15

173,25

STOL RESTAURACNY

 

 

29.09.1979

2

44,94

STOLICKA

CIP/121

 

31.10.1994

1

111

STOLICKA 104 C 2

taburetka

 

01.12.1995

6

198,36

STOLICKA ELITE

 

 

01.12.1995

6

193,59

TABURETA-STOLICKA

 

 

01.08.1985

1

8,88

TABURETKA

 

 

01.12.1983

1

8,88

TABURETKA

 

 

01.03.1984

1

8,88

DELTA STOL POD TLAC.

 

 

01.12.1995

4

85,78

STOL KANCELARSKY

 

 

31.10.1979

11

155,925

STOL POD PIS.STROJ

 

 

30.07.1975

3

33,855

STOL ZASADACI

 

 

01.10.1984

3

34,46

STOL PISACI

KN 22R

 

30.09.1990

1

40,83

STOL DELTA POD POC.

 

 

01.02.1996

2

83,91

STOLIK POD POCITAC

 

 

30.04.2003

2

51,03

ZOSTAVA KANC.STOLOV

 

 

10.10.1999

1

134,93

VOZIK MANIPULACNY

 

475-10-034

31.10.1976

1

15,02

VOZIK RUCNY

B S 491

475-100-001

01.06.1980

1

24,89

VOZIK RUCNY

B S 491

475-100-002

01.06.1980

1

24,89

VOZIK RUCNY

 

475-100-003

01.01.1974

1

22,83

VOZIK RUCNY

 

475-100-004

01.01.1974

1

22,83

VOZIK MANIPULACNY

 

475-100-005

31.01.1974

1

15,02

VOZIK RUCNY

 

475-100-006

01.01.1974

1

22,83

VOZIK NIZKOZDVIZNY

OCRR

475-100-008

30.06.1974

1

39,01

VOZIK RUCNY

 

475-100-008

01.01.1974

1

22,83

VOZIK RUCNY

 

475-100-009

01.01.1974

1

22,83

VOZIK RUCNY

 

475-100-010

01.01.1974

1

22,83

VOZIK VIDLICOVY

nizkodviz

475-100-014

30.06.1991

1

115,32

VOZIK VIDLICOVY

nizkodviz

475-100-015

30.06.1991

1

115,32

VOZIK RUCNY

 

475-100-030

01.01.1974

1

22,83

VOZIK MANIPULACNY

 

475-100-031

01.12.1979

1

10,29

VOZIK RUČNY

OPRO

475-100-045

31.05.1985

1

24,23

VOZIK RUČNY

 

475-100-046

31.05.1985

1

24,23

VOZIK NIZKOZDVIZNY

OCRR1302

475-200-001

31.07.1977

1

27,89

TELEF.ZAZNAMNIK

4 KAHA

5-401-000-002

28.02.1995

1

96,8925

RURA MIKROVLNA

ETA 1194

541-220-006

30.11.2004

1

27,75

RURA MIKROVLNA

ETA 7194

541-220-007

30.11.2004

1

36,13

KAVOVAR NESPRESSO

ESSENZA C

541-240-001

31.08.2007

1

131,09

NABYTOK

DELTA

7-615-100-001

31.01.1996

1

118,3185

NABYTOK SEKTOROVY

 

7-615-100002

31.01.1996

1

190,794

SEDACIA SUPRAVA

 

7-615-370-001

31.10.1995

1

165,9435

KALKULACKA

FX1150

 

01.10.1995

1

11,34

KALKULACKA STLAC

Sharp

 

01.10.1994

1

57,63

KNIHOVNICKA

 

 

31.05.1977

1

24,27

KNIHOVNICKA

 

 

01.01.1974

1

14,59

KNIHOVNICKA

 

 

01.01.1974

1

14,59

KNIHOVNICKA

 

 

01.01.1974

1

14,59

KNIHOVNICKA

 

 

01.01.1978

1

47,33

KNIHOVNICKA

 

 

01.12.1984

1

31,39

KNIHOVNICKA

 

 

01.12.1984

1

31,39

KOBEREC

K104-476

 

21.06.1985

2,4

22,31

KOBEREC

 

 

21.06.1985

4

37,18

KOBEREC

RECOS

 

01.12.1980

4,3

42,83

KOBEREC

KOVRAL

 

30.06.1990

2,5

33,2

KOBEREC SIVY S-4 M

 

 

01.12.1995

4,5

67,23

KOBERECKOVRAL S.4 M

 

 

01.03.1999

11,5

129,83

NABYTOK KANC.-STENA

 

 

01.08.2000

2

51,9

SKRINA

 

 

01.10.1980

1

28,38

SKRINA DREVENA

 

 

18.09.1979

4

46,22

STOL KONFERENCNY

 

 

01.05.1983

1

16,77

STOL KONFERENCNY

 

 

01.05.1983

1

16,77

GARNIZE 3 M

 

 

01.12.1995

2

27,08

GARNIZE BIELE

 

 

01.12.1995

2

27,08

GAUC SASKIA

 

 

01.10.1980

1

49,63

KONVICA RYCHLOVARNA

PELOS

 

30.06.2000

1

10,12

STOLIK KONFERECNY

 

 

01.06.1985

1

14,52

STOLIK KONFERENCNY

 

 

31.10.1976

12

134,82

STOLIK KONFERENCNY

 

 

01.01.1974

2

22,47

TELEF.PRISTR.TLAC.

 

 

30.11.1990

1

8,55

TELEFON

Concorde

 

01.12.1995

3

112,395

TELEFON SO ZAZNAMN.

SAP

 

30.04.1994

1

76,68

TELEFONNY PRISTROJ

tlacit.

 

10.11.1990

1

8,55

SKRINKA ZATVARACIA

 

 

01.04.1988

1

8,96

SKRINKA ZATVARACIA

 

 

01.04.1988

1

11,12

SKRINA SO SKLOM

 

 

30.10.1989

1

17,11

SKRINA SPODNA

 

 

30.09.1998

1

20,78

SKRINA SPODNA LD

 

 

30.09.1998

1

27,53

SKRINA ZASUVKOVA

 

 

01.10.1980

1

19,25

SKRINA OCELOVA

 

 

31.10.1979

1

20,9

SKRINA OCELOVA

 

 

31.08.1976

3

62,7

SKRINA OHNOVZDORNA

 

 

31.08.1977

1

45,81

SKRINA DVOJ.KOVOVA

 

 

01.04.1988

1

12,11

SKRINA DVOJ.KOVOVA

 

 

01.04.1988

1

12,11

SKRINA DVOJDVEROVA

 

 

01.10.1980

1

19,42

SKRINA DVOJDVEROVA

kovova

 

01.04.1988

1

12,11

SKRINA DVOJDVEROVA

 

 

01.10.1980

1

19,42

SKRINA HORNA 2D

 

 

30.09.1998

1

27,93

SKRINA KOMBINOVANA

 

 

30.09.1998

1

26,04

SKRINA KOV. DVOJ.

 

 

01.04.1988

1

12,11

SKRINA KOV.NA SPISY

 

 

01.10.1986

5

73,025

SKRINA KOVOVA

 

 

20.09.1979

2

23,1

SKRINA KOVOVA

 

 

01.10.1986

5

73,025

SKRINA KOVOVA POL.

 

 

30.09.1990

2

42,82

SKRINA KOVOVA REG.

 

 

01.01.1974

1

11,55

SKRINA PLECHOVA NA SPISY

 

 

20.09.1979

2

23,1

SKRINA NIKO

 

 

30.09.1998

1

20,11

SKRINKA NIZKA

 

 

01.10.1980

1

9,29

POCITAC OSOBNY

MIDI

5-403-000-076

31.12.2009

1

299,63

POCITAC OSOBNY

INTEL

5-403-000-077

31.12.2009

1

188,55

POCITAC OSOBNY LEXON

SEMP 2600B

5-403-000-066

31.12.2005

1

191,37

POCITAC OSOBNY-REPASOVANY

 

5-403-000-070

31.10.2006

1

147,11

POCITAC LEXON AMD S SW WINDOWS XP PRO Sk

 

5-403-000-057

30.09.2005

1

319,16

POCITAC OSOBNY

CELERON

5-403-000-049

28.02.2005

1

216,59

POCITAC LEXON AMD S SW WINDOWS XP PRO Sk

Athl 2800

5-403-000-056

31.08.2005

1

404,13

POCITAC LEXON AMD SEMPRON S KABLOM USB

Semp2300 box

5-403-000-052

31.07.2005

1

211,89

POCITAC INTEL

CEL 2000

5-403-000-035

30.09.2004

1

382,39

POCITAC INTEL

CEL 2000

5-403-000-043

30.09.2004

1

382,39

POCITAC INTEL

CEL 2000

5-403-000-042

30.09.2004

1

382,39

POCITAC OSOBNY LEXON AMD

SEMPRON

5-403-000-047

31.12.2004

1

216,59

KOPIROVACI STROJ

BIZHUB 210

 

31.12.2009

1

821,5

SOFTVER-OBJEDNAVKY

Clerk

10-976-000-018

31.12.2007

1

194,184

SOFTVER KVALITA

Clerk

10-976-000-019

31.12.2007

1

32,364

SOFTVER- OPRAVARENSKA CINNOST

Clerk

10-976-000-020

31.12.2007

1

126,966

DOCHADZKOVY SYSTEM

SPIDO

394-450-002

30.09.2006

1

48,795

SOFTVER PACK PROFESSIONAL

 

976-000-013

30.09.2005

1

25,593

SKLADOVY OBCHODNY SYST.

Clerk

 

31.07.2008

1

39,3345

SW OFFICE 2003 BASIC SK

 

 

31.12.2005

2

52,3305

SW OFFICE 2003 BASIC SK

 

 

31.12.2005

8

32,712

MONITOR 17" LITE H17700

LITE H1770

 

31.10.2004

1

62,41

MONITOR L171

TFT BLACK

403-002-001

30.04.2008

1

86,53

ZARIADENIE SIGNALIZACNE

IZ PHM

5-405-916-001

08.01.1991

1

75,3735

VYTAH ELEKTRICKY

GNV 500

6-471-213-002

01.01.1959

1

111,129

MREZE NA DVERE ZV 1476

 

 

30.11.2004

1

454,26

MREZE NA OKNA

 

 

30.06.2003

7

245,14

MREZE NA OKNO 1750X2650

 

 

30.11.2004

2

129,46

MREZE NA OKNO 2100X2920

 

 

30.11.2004

1

72,03

MREZE NA OKNO 650X2450

 

 

30.11.2004

1

30,54

MREZE NA VCHODOVE DVERE

 

 

30.06.2003

1

91,11

BOILER ELEKTRICKY

 

541-300-006

31.08.1976

1

19,7

BOILER ELEKTRICKY

 

541-300-007

01.12.1981

1

31,7

BOILER ELEKTRICKY TATRAMAT

EOV 122

541-300-005

30.09.2006

1

83,54

VODOMER

W380-40

 

01.07.1996

1

156,27

VODOMER

VM 7V/1

 

01.07.1996

1

13,89

VODOMER

 

 

30.06.1998

1

35,34

VODOMER

WS 100

5-388-240-002

01.07.1996

1

65,5095

Bojler OBOJZIVELNIK

160 L

484-600-001

31.05.1989

1

56,59

VENTILATOR OKEN.

 

429-120-023

31.12.1989

1

11,12

REGULATOR JALOVEJ ENERGIE

NOVA R

358-000-001

31.07.2005

1

240,65

REGULATOR KW MAXIMA

 

 

30.06.2007

1

486,13

STUDNA HLBENA

vodna

 

31.12.1961

1

44,04

STOL POD VRTACKU

 

 

01.01.1974

3

33,705

STOL PRACOVNY

 

 

01.01.1974

11

123,585

STOL PRACOVNY

 

 

29.09.1979

5

56,17

STOL PRACOVNY

 

 

31.10.1975

96

1078,56

STOL KOVOVY PRAC.

 

 

30.09.1990

4

106,22

STOL ZVARACI

SV 4

514-000-001,002

01.02.1986

3

222,06

STOLIK PRACOVNY

 

 

30.09.1998

1

114,52

STOL PRACOVNY

 

 

14.04.2000

1

51,8175

STROJ PISACI

Consul

402-140-024

01.01.1974

1

30,92

STROJ PISACI

Consul

402-140-027

01.01.1974

1

30,92

REGAL

VD 755

 

01.12.1979

10

209,1

REGAL

VD 755

 

01.12.1980

2

48,46

REGAL

VD 755

 

01.12.1979

2

33,2

REGAL DREVENY

 

 

01.01.1974

1

12,26

REGAL DREVENY

 

 

01.01.1974

1

12,26

REGAL DREVENY

 

 

01.01.1974

4

49,04

REGAL DREVENY

 

 

01.01.1974

1

12,26

REGAL DREVENY

 

 

31.10.1976

2

24,52

REGAL DREVENY

 

 

31.10.1976

8

98,08

REGAL DREVENY

 

 

31.10.1976

2

24,52

REGAL DREVENY

 

 

01.01.1974

8

98,08

REGAL DREVENY

 

 

01.01.1974

4

49,04

REGAL DREVENY

 

 

01.10.1980

1

13,77

REGAL DREVENY

 

 

01.08.2000

1

33,97

REGAL KOVOVY

750

 

01.05.1986

1

15,93

REGAL KOVOVY

stav.

 

01.08.1981

6

75,69

REGAL KOVOVY

stav.

 

01.08.1981

14

176,61

REGAL KOVOVY

 

 

01.05.1986

1

10,94

REGAL KOVOVY

 

 

30.04.1985

8

98,08

REGAL KOVOVY

750

 

01.05.1986

26

414,31

REGAL KOVOVY

750

 

01.05.1986

1

15,93

REGAL KOVOVY

 

 

01.05.1986

2

31,86

REGAL KOVOVY

261

 

01.05.1986

1

10,94

REGAL KOVOVY

261

 

01.05.1986

8

87,52

REGAL KOVOVY

261

 

01.05.1986

5

54,7

REGAL KOVOVY

750

 

01.05.1986

10

159,35

REGAL KOVOVY

750

 

01.05.1986

38

605,53

REGAL KOVOVY

750

 

01.05.1986

17

270,9

REGAL KOVOVY

750

 

01.05.1986

5

79,67

REGAL KOVOVY

750

 

01.05.1986

1

15,93

REGAL KOVOVY

 

 

01.05.1986

4

63,72

REGAL KOVOVY

750

 

01.05.1986

73

1163,25

REGAL KOVOVY

750

 

01.05.1986

1

15,93

REGAL KOVOVY

261

 

01.05.1986

5

54,7

REGAL KOVOVY

 

 

01.08.2000

1

33,97

REGAL KOVOVY

 

 

01.08.2000

5

169,87

REGAL KOVOVY

 

 

30.04.1985

6

73,56

REGAL KOVOVY SKLADOVY

 

 

01.08.2000

3

36,44

REGAL NA HUTN.MAT.

 

 

01.01.1974

4

49,04

REGAL NA PLECH

 

 

16.01.1985

5

408,27

REGAL SKLADACI-KOVOVY

 

 

01.05.1986

6

95,61

REGAL SKLADOVY DREVENY

 

 

01.08.2000

1

12,14

REGAL STAV.KOVOVY

RG 320

 

25.10.2000

7

88,31

REGAL STAV.KOVOVY

 

 

25.10.2000

3

37,85

REGAL STAVEBNICOVY

 

 

01.01.1981

3

37,09

REGAL STROMCEKOVY

 

 

01.01.1980

2

79,67

REGAL STROMCEKOVY

 

 

01.05.1982

9

358,51

REGAL ZELEZNY

 

 

31.10.1976

7

85,82

REGAL ZELEZNY

 

 

31.10.1976

2

24,52

REGAL ZELEZNY

 

 

01.01.1974

5

61,3

REGAL ZELEZNY

 

 

01.01.1974

1

12,26

REGAL ZELEZNY

 

 

31.10.1976

3

36,78

REGAL ZELEZNY

 

 

31.10.1976

8

98,08

REGAL ZELEZNY

 

 

31.10.1976

7

85,82

REGAL ZELEZNY

 

 

31.10.1976

19

232,94

REGAL ZELEZNY

 

 

31.10.1976

3

36,78

REGAL ZELEZNY

 

 

01.01.1974

5

61,3

REGAL ZELEZNY

 

 

01.01.1974

11

134,86

REGAL ZELEZNY

 

 

01.06.1978

7

170,31

REGAL ZELEZNY

 

 

31.10.1976

26

318,76

REGAL ZELEZNY

 

 

01.01.1980

1

24,33

REGAL ZELEZNY

 

 

01.01.1982

1

24,33

REGAL ZELEZNY

 

 

01.01.1980

2

24,52

REGAL ZELEZNY

 

 

01.06.1978

1

24,33

PALETA

S 1000

 

31.05.1977

32

594,88

PALETA KOVOVA

P8/500V

 

30.09.1991

16

138,08

KONTAJNER

M 1000

4-506-200-002

01.02.1998

1

61,2435

KLIETKA KOVOVA OCHRANNA

 

4-424-400-001

31.12.2008

1

234,0675

KONTAJNER KOVOVY

1254

4-506-200-001

01.02.1998

1

79,4655

REGAL ZASUVKOVY

18/068

 

31.12.1963

29

24,4815

REGAL ZASUVKOVY

ZV 123

 

31.12.1963

5

24,477

 

1.  Vyhlasovateľ: JUDr. Milan Okajček, sídlom kancelárie Štefánikova 26, 040 01 Košice, správca majetku úpadcu Moldavský recyklačný podnik, š.p. Moldava nad Bodvou, sídlom Obrancov mieru č. 9, Moldava nad Bodvou, IČO: 00 000 426.

 

2.  Predmet výzvy na predkladanie ponúk na kúpu: hnuteľný majetok úpadcu.

 

3.  Spôsob podávania ponúk na kúpu: Uchádzačom o odkúpenie skladových zásob môže byť ktorákoľvek fyzická a právnická osoba.

 

4.  Uchádzači o odkúpenie skladových zásob Moldavského recyklačného podniku, š.p. si môžu do termínu 2. júla 2013 písomne vyžiadať podklady k ponukovému konaniu „MRP–7-22/2013 Hnuteľný majetok“ na adrese:

 

Moldavský recyklačný podnik, š.p. Moldava nad Bodvou

Obrancov mieru 9

Moldava nad Bodvou 045 16

 

     Podklady budú uchádzačom zaslané v elektronickej podobe na digitálnom médiu (CD, DVD), prípadne zverejnené na stiahnutie na web stránke úpadcu. Na web stránke www.morepo.sk je zverejnený aktuálny zoznam speňažovaného majetku úpadcu v tomto ponukovom konaní.

    

5.  Náležitosti žiadosti na vydanie podkladov ponukového konania: V žiadosti, ktorú podpíše štatutárny orgán, uchádzač uvedie nasledovné údaje a predloží nasledovné doklady:

 

- obchodné meno (názov) spoločnosti, resp. meno a priezvisko fyzickej osoby,

- presná adresa sídla spoločnosti, emailová adresa, resp. bydlisko fyzickej osoby,

- IČO, (DIČ), IČ DPH, pokiaľ boli pridelené, pri fyzickej osobe dátum narodenia,

- údaje o bankovom spojení - pobočka banky a číslo účtu,

- telefonické a faxové spojenie,

- kópiu výpisu z obchodného registra nie staršiu ako 90 dní.

    

6.  Záväzná ponuka musí byť v prípade fyzickej osoby podpísaná vlastnoručným podpisom, v prípade právnickej osoby musí byť podpísaná štatutárnym zástupcom podľa spôsobu uvedeného vo výpise z obchodného registra alebo iného registra; ponuka môže byť podpísaná aj splnomocnenou osobou, v tomto prípade však úradne overené plnomocenstvo musí byť prílohou záväznej ponuky.

 

7.  V prípade neúplnej žiadosti v zmysle vyššie uvedeného bodu nebudú uchádzačovi poskytnuté podklady k ponukovému konaniu.

 

8.  Obhliadka hnuteľného majetku sa uskutoční dňa 25. júna 2013 o 10:00 v sídle úpadcu.

 

9.  Lehota na predkladanie ponúk uplynie dňa 2. júla 2013 vrátane.

 

10.         Na záväzné ponuky doručené po uplynutí stanovenej lehoty na ich doručenie, alebo na ponuky neobsahujúce vyššie uvedené náležitosti sa nebude prihliadať. Záväznú ponuku zaslanú alebo doručenú do sídla úpadcu nemožno meniť, dopĺňať, ani vziať späť a záujemca je ňou viazaný až do skončenia ponukového konania. Každý záujemca môže predložiť len jednu záväznú ponuku. V prípade doručenia viacerých ponúk jedným záujemcom sa bude prihliadať na ponuku, ktorá spĺňa všetky uvedené náležitosti a v ktorej je suma za odkúpenie súboru vecí najvyššia.

 

11.         Uchádzačmi zaslané ponuky do ponukového konania sú pre uchádzačov záväzné.

 

12.         Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo zrušiť ponukové konanie alebo znížiť počet ponúkaného prebytočného majetku, prípadne neakceptovať zjavne neprimerane nízku ponuku záujemcu o kúpu hnuteľného majetku úpadcu.

 

Podrobný súpis majetku bol pre záujemcov dostupný na webovom sídle úpadcu na stránke http://www.morepo.sk/ vrátane podrobnej fotodokumentácie.

 

Obhliadka sa uskutočnila dňa 25. júna 2013, pričom  obhliadky sa uskutočnili aj v nasledujúcich dňoch, keď sa vyšlo v ústrety tým záujemcom, ktorí sa obhliadky konanej dňa 25. júna 2013 nemohli zúčastniť.

 

Celkovo bolo doručených 8 ponúk záujemcov:

 

  1. Abosi Ladislav, miestom podnikania Cestice 18, 04471, IČO: 32700857
  2. BRO, s.r.o., sídlom Vinné 376, 072 31 Vinné, IČO: 36 576 522
  3. Gaál, Alexander, bytom Severná 1, 045 01 Moldava nad Bodvou
  4. Janiga, Marián, Ing., bytom Dénešova 59, 040 23 Košice
  5. KOVOMONT SERVIS s.r.o., sídlom Hlavná 406/44, 076 12 Kuzmice, IČO: 47 021 314
  6. Pačan, Ján, bytom Turňa nad Bodvou 331, 044 02 Turňa nad Bodvou
  7. PLAKO s.r.o., sídlom Fábryho 2, 045 01 Moldava nad Bodvou, IČO: 31 698 093, (2 ponuky)
  8. Viszlay, Štefan, bytom Dvorníky č. 35, 044 02 Turňa nad Bodvou

 

Poverený zamestnanec správcu následne všetkým prítomným členom veriteľského výboru predložil fotokópie jednotlivých ponúk a poskytol na nahliadnutie aj originály týchto ponúk. Všetkým prítomným členom veriteľského výboru boli fotokópie všetkých ponúk aj odovzdané.

 

            Predseda VV po oboznámení sa s jednotlivými ponukami vyzval povereného zamestnanca správcu, aby navrhol spôsob vyhodnotenia týchto ponúk.

 

         Poverený zamestnanec správcu následne predložil prítomným členom VV tabuľky, v ktorých boli zahrnuté a vyhodnotené jednotlivé ponuky záujemcov o kúpu hnuteľného nevojenského materiálu úpadcu. Každému z prítomných členov VV boli tieto tabuľky odovzdané. Pre každého záujemcu o kúpu hnuteľného majetku úpadcu bola správcom vyhodnotená ich ponuka zvlášť, pričom členom veriteľského výboru poverený zamestnanec správcu predložil už samotné vyhodnotené ponuky vyhotovené pre každého záujemcu zvlášť a poverený zamestnanec správcu zároveň predložil v tabuľkách aj celkový prehľad všetkých ponúk k jednotlivým položkám hnuteľného majetku úpadcu.

 

         Poverený zamestnanec správcu prítomných členov veriteľského výboru informoval, že rozhodujúcim kritériom pre vyhodnotenie ponúk záujemcov bola výška navrhovanej kúpnej ceny. Navrhované kúpne ceny uvádzané v tabuľkách sú bez DPH.

 

         Poverený zamestnanec správcu vyzval prítomných členov VV, aby sa s týmto vyhodnotením ponúk oboznámili. Následne poverený zamestnanec správcu navrhol, aby záväzný pokyn na predaj hnuteľného majetku bol správcovi udelený tak, že VV rozhodne o udelení resp. o neudelení záväzného pokynu v zmysle predloženého návrhu. To znamená, že ponuka konkrétneho záujemcu o kúpu hnuteľného vojenského materiálu by bola akceptovaná len v rozsahu, v akom je to uvedené v týchto tabuľkách. Vo zvyšnej časti by ponuka záujemcu bola odmietnutá či už z dôvodu, že niektorý z uchádzačov ponúkol vyššiu cenu, alebo z dôvodu, že podľa názoru správcu záujemcom ponúknutá cena bola neprimerane nízka. Pokiaľ niektorý záujemca prejavil záujem o kúpu celého bloku hnuteľného majetku ako jediný, správca navrhol akceptovať takúto ponuku, pokiaľ podľa jeho názoru nebola ponúkaná cena neprimerane nízka.

 

         Poverený zamestnanec správcu prítomných členov VV upozornil, že v prípade niektorých záujemcov ich ponuky vôbec neboli akceptované a to i napriek tomu, že jediní prejavili záujem o kúpu danej súpisovej zložky majetku a to z dôvodu, že podľa názoru správcu záujemca ponúkol neprimerane nízku cenu. Poverený zamestnanec správcu zároveň prítomným členom VV predložil tabuľky s vyznačením ponúk záujemcov, ktoré navrhuje pre neprimerane nízku cenu odmietnuť.

 

         Tabuľky, na základe ktorých sú vyhodnotené jednotlivé ponuky záujemcov, by následne tvorili neoddeliteľnú súčasť tejto zápisnice.

 

         Celkový očakávaný výsledok speňažovania je 4.780,67 € bez DPH.

 

         Poverený zamestnanec správcu uviedol, že ponúkané kúpne ceny jednotlivých záujemcov, ktoré navrhuje akceptovať, sú primerané, zodpovedajú veku a stavu predávaného hnuteľného majetku a súčasnej situácii na trhu a podľa jeho názoru nie je predpoklad speňaženia uvedených súpisových položiek za vyššie ceny v ďalších kolách, resp. je veľmi nízky predpoklad zvýšenia ponúkaných kúpnych cien.

 

         V prípade rovností ponúk správca navrhuje postup, na základe ktorého by v jednom kole vyzval týchto záujemcov, aby zvýšili svoje ponuky a záujemca, ktorý v lehote troch pracovných dní od doručenia výzvy na zvýšenie ponuky ponúkne vyššiu cenu, tomu bude daná hnuteľná vec predaná. Ak ani jeden zo záujemcov neponúkne vyššiu cenu, správca rozhodne žrebom.

 

         Poverený zamestnanec správcu z dôvodu vyššie uvedeného navrhol, aby VV prijal uznesenie, ktorým by schválil tento postup a to prijatím nasledujúceho

 

Uznesenia č. 2

 

Veriteľský výbor schvaľuje postup, na základe ktorého budú jednotlivé ponuky záujemcov o kúpu hnuteľného nevojenského materiálu vyhodnotené veriteľským výborom na základe predložených tabuliek, ktoré následne budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zápisnice.

 

         V prípade rovností ponúk je správca povinný v jednom kole vyzvať záujemcov, ktorých ponuky za danú súpisovú zložku sú rovnaké, aby v lehote troch pracovných dní od doručenia výzvy na zvýšenie ponuky ponúkli vyššiu cenu, v opačnom prípade bude daná hnuteľná vec predaná druhému uchádzačovi. V prípade, ak ani jeden zo záujemcov neponúkne za hnuteľnú vec vyššiu kúpnu cenu,  správca rozhodne žrebom.

 

 

Predseda VV vyzval prítomných členov VV, aby hlasovali:

 

  1. SR - Daňový úrad Moldava nad Bodvou: za, hlasovali písomne prostredníctvom zástupcu Slovenská konsolidačná a.s. dňa 11. júla 2013
  2. Slovenský vodohospodársky podnik, š.p.: za
  3. Sociálna poisťovňa: za, hlasovali písomne prostredníctvom zástupcu Slovenská konsolidačná a.s. dňa 11. júla 2013
  4. Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.: za

 

         Predseda VV konštatoval, že prítomní veritelia počtom hlasov 4 za návrh uznesenia (za schválenie návrhu uznesenia jednomyseľne hlasovali všetci prítomní členovia veriteľského výboru; žiaden z členov nehlasoval proti a nikto sa nezdržal hlasovania) prijali nasledovné

 

Uznesenie č. 2

 

Veriteľský výbor schvaľuje postup, na základe ktorého budú jednotlivé ponuky záujemcov o kúpu hnuteľného nevojenského materiálu vyhodnotené veriteľským výborom na základe predložených tabuliek, ktoré následne budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zápisnice.

 

         V prípade rovností ponúk je správca povinný v jednom kole vyzvať záujemcov, ktorých ponuky za danú súpisovú zložku sú rovnaké, aby v lehote troch pracovných dní od doručenia výzvy na zvýšenie ponuky ponúkli vyššiu cenu, v opačnom prípade bude daná hnuteľná vec predaná druhému uchádzačovi. V prípade, ak ani jeden zo záujemcov neponúkne za hnuteľnú vec vyššiu kúpnu cenu,  správca rozhodne žrebom.

 

         Vzhľadom na prijaté Uznesenie č. 2 predseda VV vyzval prítomných členov VV, aby hlasovali o udelení záväzných pokynov jednotlivým záujemcov v zmysle nimi predložených ponúk v nadväznosti na vyhodnotenie týchto ponúk uvedených v tabuľke.

 

         Predseda VV preto navrhol, aby VV hlasoval o nasledujúcich uzneseniach:

 

Uznesenie č. 3

 

Veriteľský výbor schvaľuje predaj nasledovného hnuteľného majetku úpadcu záujemcovi Abosi Ladislav, miestom podnikania Cestice 18, 04471, IČO: 32 700 857, na základe ním predloženej ponuky v rozsahu:

Poradové číslo

Názov

Typ

Inventarizačné číslo

Počet kusov

Ponúkaná kúpna cena

420

Nádrž

ZON 12

 

2

40,00 €

421

Nádrž

ZON 12

 

3

60,00 €

422

Nádrž

ZON 12

 

2

40,00 €

423

Nádrž

ZON 12

 

3

60,00 €

509

Sporák kombinovaný

SPE 12

541-100-002

1

40,00 €

780

Stolík servírovací

 

 

1

5,00 €

834

Stôl pracovný

81

 

3

54,00 €

838

Stôl sobol

71

 

4

60,00 €

13

Dres umývací

 

 

1

20,00 €

13

Tyč U 16x513

 

 

1

17,00 €

1_R

Regál kovový

 

 

51

1020,00 €

 

Čapy

komplet

 

 

20,00 €

 

Mycia handra 52x60 cm

 

 

21961

1.647,08 €

Celková kúpna cena

3.083,08 € bez DPH

 

 

Predseda VV vyzval prítomných členov VV, aby hlasovali:

 

  1. SR - Daňový úrad Moldava nad Bodvou: za, hlasovali písomne prostredníctvom zástupcu Slovenská konsolidačná a.s. dňa 11. júla 2013
  2. Slovenský vodohospodársky podnik, š.p.: za
  3. Sociálna poisťovňa: za, hlasovali písomne prostredníctvom zástupcu Slovenská konsolidačná a.s. dňa 11. júla 2013
  4. Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.: za

 

         Predseda VV konštatoval, že prítomní veritelia počtom hlasov 4 za návrh uznesenia (za schválenie návrhu uznesenia jednomyseľne hlasovali všetci prítomní členovia veriteľského výboru; žiaden z členov nehlasoval proti a nikto sa nezdržal hlasovania) prijali nasledovné

 

Uznesenie č. 3

 

Veriteľský výbor schvaľuje predaj nasledovného hnuteľného majetku úpadcu záujemcovi Abosi Ladislav, miestom podnikania Cestice 18, 04471, IČO: 32 700 857, na základe ním predloženej ponuky v rozsahu:

Poradové číslo

Názov

Typ

Inventarizačné číslo

Počet kusov

Ponúkaná kúpna cena

420

Nádrž

ZON 12

 

2

40,00 €

421

Nádrž

ZON 12

 

3

60,00 €

422

Nádrž

ZON 12

 

2

40,00 €

423

Nádrž

ZON 12

 

3

60,00 €

509

Sporák kombinovaný

SPE 12

541-100-002

1

40,00 €

780

Stolík servírovací

 

 

1

5,00 €

834

Stôl pracovný

81

 

3

54,00 €

838

Stôl sobol

71

 

4

60,00 €

13

Dres umývací

 

 

1

20,00 €

13

Tyč U 16x513

 

 

1

17,00 €

1_R

Regál kovový

 

 

51

1020,00 €

 

Čapy

komplet

 

 

20,00 €

 

Mycia handra 52x60 cm

 

 

21961

1.647,08 €

Celková kúpna cena

3.083,08 € bez DPH

 

 

Predseda VV navrhol hlasovanie o

 

Uznesení č. 4

 

Veriteľský výbor schvaľuje predaj nasledovného hnuteľného majetku úpadcu záujemcovi BRO, s.r.o., sídlom Vinné 376, 072 31 Vinné, IČO: 36 576 522, na základe ním predloženej ponuky v rozsahu:

Poradové číslo

Názov

Typ

Inventarizačné číslo

Počet kusov

Ponúkaná kúpna cena

427

Sud 200l pozink.

 

 

1

6,30 €

2_R

Regál kovoý

 

 

4

40,52 €

70200

Sud pe

 

 

1

5,00 €

Celková kúpna cena

51,82 € bez DPH

 

Predseda VV vyzval prítomných členov VV, aby hlasovali:

 

  1. SR - Daňový úrad Moldava nad Bodvou: za, hlasovali písomne prostredníctvom zástupcu Slovenská konsolidačná a.s. dňa 11. júla 2013
  2. Slovenský vodohospodársky podnik, š.p.: za
  3. Sociálna poisťovňa: za, hlasovali písomne prostredníctvom zástupcu Slovenská konsolidačná a.s. dňa 11. júla 2013
  4. Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.: za

 

         Predseda VV konštatoval, že prítomní veritelia počtom hlasov 4 za návrh uznesenia (za schválenie návrhu uznesenia jednomyseľne hlasovali všetci prítomní členovia veriteľského výboru; žiaden z členov nehlasoval proti a nikto sa nezdržal hlasovania) prijali nasledovné

 

Uznesenie č. 4

 

Veriteľský výbor schvaľuje predaj nasledovného hnuteľného majetku úpadcu záujemcovi BRO, s.r.o., sídlom Vinné 376, 072 31 Vinné, IČO: 36 576 522, na základe ním predloženej ponuky v rozsahu:

Poradové číslo

Názov

Typ

Inventarizačné číslo

Počet kusov

Ponúkaná kúpna cena

427

Sud 200l pozink.

 

 

1

6,30 €

2_R

Regál kovoý

 

 

4

40,52 €

70200

Sud pe

 

 

1

5,00 €

Celková kúpna cena

51,82 € bez DPH

 

 

Predseda VV navrhol hlasovanie o

 

Uznesení č. 5

 

Veriteľský výbor schvaľuje predaj nasledovného hnuteľného majetku úpadcu záujemcovi Gaál, Alexander, bytom Severná 1, 045 01 Moldava nad Bodvou, na základe ním predloženej ponuky v rozsahu:

Poradové číslo

Názov

Typ

Inventarizačné číslo

Počet kusov

Ponúkaná kúpna cena

5_R

Regál

 

 

2

29,17 €

13 _R

Regál drevený

 

 

1

8,33 €

13121

Elektróda

 

 

200

2,50 €

70200

Sud pe

 

 

1

4,17 €

 

Elektromateriál

 

 

komplet

266,67 €

Celková kúpna cena

310,84 € bez DPH

 

Predseda VV vyzval prítomných členov VV, aby hlasovali:

 

  1. SR - Daňový úrad Moldava nad Bodvou: za, hlasovali písomne prostredníctvom zástupcu Slovenská konsolidačná a.s. dňa 11. júla 2013
  2. Slovenský vodohospodársky podnik, š.p.: za
  3. Sociálna poisťovňa: za, hlasovali písomne prostredníctvom zástupcu Slovenská konsolidačná a.s. dňa 11. júla 2013
  4. Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.: za

 

         Predseda VV konštatoval, že prítomní veritelia počtom hlasov 4 za návrh uznesenia (za schválenie návrhu uznesenia jednomyseľne hlasovali všetci prítomní členovia veriteľského výboru; žiaden z členov nehlasoval proti a nikto sa nezdržal hlasovania) prijali nasledovné

 

Uznesenie č. 5

 

Veriteľský výbor schvaľuje predaj nasledovného hnuteľného majetku úpadcu záujemcovi Gaál, Alexander, bytom Severná 1, 045 01 Moldava nad Bodvou, na základe ním predloženej ponuky v rozsahu:

Poradové číslo

Názov

Typ

Inventarizačné číslo

Počet kusov

Ponúkaná kúpna cena

5_R

Regál

 

 

2

29,17 €

13 _R

Regál drevený

 

 

1

8,33 €

13121

Elektróda

 

 

200

2,50 €

70200

Sud pe

 

 

1

4,17 €

 

Elektromateriál

 

 

komplet

266,67 €

Celková kúpna cena

310,84 € bez DPH

 

 

Predseda VV navrhol hlasovanie o

 

Uznesení č. 6

 

Veriteľský výbor schvaľuje predaj nasledovného hnuteľného majetku úpadcu záujemcovi Janiga, Marián, Ing., bytom Dénešova 59, 040 23 Košice, na základe ním predloženej ponuky v rozsahu:

Poradové číslo

Názov

Typ

Inventarizačné číslo

Počet kusov

Ponúkaná kúpna cena

824

Vysávač

ETA 0410

 

1

8,33 €

834

Stôl pracovný

 

 

1

16,67 €

242

Skriňa plech. malá

 

 

3

15,00 €

90009

Slúchadlá

LA 3001

 

3

5,00 €

Celková kúpna cena

45,00 € € bez DPH

 

Predseda VV vyzval prítomných členov VV, aby hlasovali:

 

  1. SR - Daňový úrad Moldava nad Bodvou: za, hlasovali písomne prostredníctvom zástupcu Slovenská konsolidačná a.s. dňa 11. júla 2013
  2. Slovenský vodohospodársky podnik, š.p.: za
  3. Sociálna poisťovňa: za, hlasovali písomne prostredníctvom zástupcu Slovenská konsolidačná a.s. dňa 11. júla 2013
  4. Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.: za

 

         Predseda VV konštatoval, že prítomní veritelia počtom hlasov 4 za návrh uznesenia (za schválenie návrhu uznesenia jednomyseľne hlasovali všetci prítomní členovia veriteľského výboru; žiaden z členov nehlasoval proti a nikto sa nezdržal hlasovania) prijali nasledovné

 

Uznesenie č. 6

 

Veriteľský výbor schvaľuje predaj nasledovného hnuteľného majetku úpadcu záujemcovi Janiga, Marián, Ing., bytom Dénešova 59, 040 23 Košice, na základe ním predloženej ponuky v rozsahu:

Poradové číslo

Názov

Typ

Inventarizačné číslo

Počet kusov

Ponúkaná kúpna cena

824

Vysávač

ETA 0410

 

1

8,33 €

834

Stôl pracovný

 

 

1

16,67 €

242

Skriňa plech. malá

 

 

3

15,00 €

90009

Slúchadlá

LA 3001

 

3

5,00 €

Celková kúpna cena

45,00 € € bez DPH

 

 

Predseda VV navrhol hlasovanie o

 

Uznesení č. 7

 

Veriteľský výbor schvaľuje predaj nasledovného hnuteľného majetku úpadcu záujemcovi KOVOMONT SERVIS s.r.o, sídlom Hlavná 406/44, 076 12 Kuzmice, IČO: 47 021 314 , na základe ním predloženej ponuky v rozsahu:

Poradové číslo

Názov

Typ

Inventarizačné číslo

Počet kusov

Ponúkaná kúpna cena

295

Zverák

130 mm

 

2

15,00 €

296

Zverák

120 mm

 

5

33,33 €

297

Zverák strojný

120 mm

 

10

100,00 €

298

Zverák strojný

130 mm

 

1

8,33 €

299

Zverák strojný

160 mm

 

4

50,00 €

300

Zverák strojný

200 mm

 

2

41,67 €

301

Zverák strojný

220 mm

 

1

22,50 €

Celková kúpna cena

270,83 € bez DPH

 

Predseda VV vyzval prítomných členov VV, aby hlasovali:

 

  1. SR - Daňový úrad Moldava nad Bodvou: za, hlasovali písomne prostredníctvom zástupcu Slovenská konsolidačná a.s. dňa 11. júla 2013
  2. Slovenský vodohospodársky podnik, š.p.: za
  3. Sociálna poisťovňa: za, hlasovali písomne prostredníctvom zástupcu Slovenská konsolidačná a.s. dňa 11. júla 2013
  4. Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.: za

 

         Predseda VV konštatoval, že prítomní veritelia počtom hlasov 4 za návrh uznesenia (za schválenie návrhu uznesenia jednomyseľne hlasovali všetci prítomní členovia veriteľského výboru; žiaden z členov nehlasoval proti a nikto sa nezdržal hlasovania) prijali nasledovné

 

Uznesenie č. 7

 

Veriteľský výbor schvaľuje predaj nasledovného hnuteľného majetku úpadcu záujemcovi KOVOMONT SERVIS s.r.o, sídlom Hlavná 406/44, 076 12 Kuzmice, IČO: 47 021 314 , na základe ním predloženej ponuky v rozsahu:

Poradové číslo

Názov

Typ

Inventarizačné číslo

Počet kusov

Ponúkaná kúpna cena

295

Zverák

130 mm

 

2

15,00 €

296

Zverák

120 mm

 

5

33,33 €

297

Zverák strojný

120 mm

 

10

100,00 €

298

Zverák strojný

130 mm

 

1

8,33 €

299

Zverák strojný

160 mm

 

4

50,00 €

300

Zverák strojný

200 mm

 

2

41,67 €

301

Zverák strojný

220 mm

 

1

22,50 €

Celková kúpna cena

270,83 € bez DPH

 

 

Predseda VV navrhol hlasovanie o

 

Uznesení č. 8

 

Veriteľský výbor schvaľuje predaj nasledovného hnuteľného majetku úpadcu záujemcovi Pačan, Ján, bytom Turňa nad Bodvou 331, 044 02 Turňa nad Bodvou, na základe ním predloženej ponuky v rozsahu:

Poradové číslo

Názov

Typ

Inventarizačné číslo

Počet kusov

Ponúkaná kúpna cena

12

Adaptér na živ. plot

 

 

1

25,00 €

289

Vyvíjač páry 468

483-000-001

 

1

540,00 €

823

Vianočný stromček

 

 

1

1,67 €

3

Brečtan strom

 

 

1

4,17 €

15

Fikus strieborný

 

 

1

4,17 €

108

Kuká nádoba

 

 

1

0,83 €

160

Nádoba odpad

kuka

 

1

0,83 €

352

Strom umel. javor

 

 

1

4,17 €

192

Paleta

 

 

10

8,30 €

416

Vozík rapid

 

 

1

2,50 €

53857

Plošné spoje

 

 

12

2,08 €

52741

Spojka

 

 

5

1,67 €

 

Izol. materiál

 

Kompl.

 

16,67 €

54047

Doska veľká mínusová

 

 

354

10,00 €

54078

Vývod polovy

t-150

 

72

3,33 €

54021

Mostík

n-37

 

122

0,83 €

54022

Mostík

t-150

 

158

2,50 €

61162

Článok alkal.

KPL 48 P

 

172

50,00 €

 

Diody

 

Kompl.

 

16,67 €

30131

Kliešte na drat

 

 

1

0,40 €

51353

Krabica na samopal

 

 

1

4,17 €

50635

Pažba vz. 52/57

 

 

2

12,50 €

70113

Fľaša na kyslík

40 L

 

28

116,67 €

70103

Fľaša na acetylén

40 L

 

15

62,50 €

70088

Fľaša tlaková vzduch.

40 L

 

1

18,30 €

70204

Sud s otv. v plášti

190 L

 

1

4,17 €

Celková kúpna cena

914,10 € bez DPH

 

Predseda VV vyzval prítomných členov VV, aby hlasovali:

 

  1. SR - Daňový úrad Moldava nad Bodvou: za, hlasovali písomne prostredníctvom zástupcu Slovenská konsolidačná a.s. dňa 11. júla 2013
  2. Slovenský vodohospodársky podnik, š.p.: za
  3. Sociálna poisťovňa: za, hlasovali písomne prostredníctvom zástupcu Slovenská konsolidačná a.s. dňa 11. júla 2013
  4. Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.: za

 

         Predseda VV konštatoval, že prítomní veritelia počtom hlasov 4 za návrh uznesenia (za schválenie návrhu uznesenia jednomyseľne hlasovali všetci prítomní členovia veriteľského výboru; žiaden z členov nehlasoval proti a nikto sa nezdržal hlasovania) prijali nasledovné

Uznesenie č. 8

 

Veriteľský výbor schvaľuje predaj nasledovného hnuteľného majetku úpadcu záujemcovi Pačan, Ján, bytom Turňa nad Bodvou 331, 044 02 Turňa nad Bodvou, na základe ním predloženej ponuky v rozsahu:

Poradové číslo

Názov

Typ

Inventarizačné číslo

Počet kusov

Ponúkaná kúpna cena

12

Adaptér na živ. plot

 

 

1

25,00 €

289

Vyvíjač páry 468

483-000-001

 

1

540,00 €

823

Vianočný stromček

 

 

1

1,67 €

3

Brečtan strom

 

 

1

4,17 €

15

Fikus strieborný

 

 

1

4,17 €

108

Kuká nádoba

 

 

1

0,83 €

160

Nádoba odpad

kuka

 

1

0,83 €

352

Strom umel. javor

 

 

1

4,17 €

192

Paleta

 

 

10

8,30 €

416

Vozík rapid

 

 

1

2,50 €

53857

Plošné spoje

 

 

12

2,08 €

52741

Spojka

 

 

5

1,67 €

 

Izol. materiál

 

Kompl.

 

16,67 €

54047

Doska veľká mínusová

 

 

354

10,00 €

54078

Vývod polovy

t-150

 

72

3,33 €

54021

Mostík

n-37

 

122

0,83 €

54022

Mostík

t-150

 

158

2,50 €

61162

Článok alkal.

KPL 48 P

 

172

50,00 €

 

Diody

 

Kompl.

 

16,67 €

30131

Kliešte na drat

 

 

1

0,40 €

51353

Krabica na samopal

 

 

1

4,17 €

50635

Pažba vz. 52/57

 

 

2

12,50 €

70113

Fľaša na kyslík

40 L

 

28

116,67 €

70103

Fľaša na acetylén

40 L

 

15

62,50 €

70088

Fľaša tlaková vzduch.

40 L

 

1

18,30 €

70204

Sud s otv. v plášti

190 L

 

1

4,17 €

Celková kúpna cena

914,10 € bez DPH

Predseda VV navrhol hlasovanie o

 

Uznesení č. 9

 

Veriteľský výbor schvaľuje predaj nasledovného hnuteľného majetku úpadcu záujemcovi PLAKO s.r.o., sídlom Fábryho 2, 045 01 Moldava nad Bodvou, IČO:31 698 093, na základe ním predloženej ponuky v rozsahu:

Poradové číslo

Názov

Typ

Inventarizačné číslo

Počet kusov

Ponúkaná kúpna cena

8_R

Regál drevený

 

 

2

30,00 €

Celková kúpna cena

30,00 € bez DPH

 

Predseda VV vyzval prítomných členov VV, aby hlasovali:

 

  1. SR - Daňový úrad Moldava nad Bodvou: za, hlasovali písomne prostredníctvom zástupcu Slovenská konsolidačná a.s. dňa 11. júla 2013
  2. Slovenský vodohospodársky podnik, š.p.: za
  3. Sociálna poisťovňa: za, hlasovali písomne prostredníctvom zástupcu Slovenská konsolidačná a.s. dňa 11. júla 2013
  4. Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.: za

 

         Predseda VV konštatoval, že prítomní veritelia počtom hlasov 4 za návrh uznesenia (za schválenie návrhu uznesenia jednomyseľne hlasovali všetci prítomní členovia veriteľského výboru; žiaden z členov nehlasoval proti a nikto sa nezdržal hlasovania) prijali nasledovné

 

Uznesenie č. 9

 

Veriteľský výbor schvaľuje predaj nasledovného hnuteľného majetku úpadcu záujemcovi PLAKO s.r.o., sídlom Fábryho 2, 045 01 Moldava nad Bodvou, IČO:31 698 093, na základe ním predloženej ponuky v rozsahu:

Poradové číslo

Názov

Typ

Inventarizačné číslo

Počet kusov

Ponúkaná kúpna cena

8_R

Regál drevený

 

 

2

30,00 €

Celková kúpna cena

30,00 € bez DPH

 

 

Predseda VV navrhol hlasovanie o

 

Uznesení č. 10

 

Veriteľský výbor schvaľuje predaj nasledovného hnuteľného majetku úpadcu záujemcovi Viszlay, Štefan, bytom Dvorníky č. 35, 044 02 Turňa nad Bodvou, na základe ním predloženej ponuky v rozsahu:

Poradové číslo

Názov

Typ

Inventarizačné číslo

Počet kusov

Ponúkaná kúpna cena

294

Zverák

150 mm

 

2

25,00 €

5_R

Regál

 

 

2

33,33 €

31220

Zverka ručná

125 mm

 

49

16,67 €

Celková kúpna cena

75,00 € bez DPH

 

Predseda VV vyzval prítomných členov VV, aby hlasovali:

 

  1. SR - Daňový úrad Moldava nad Bodvou: za, hlasovali písomne prostredníctvom zástupcu Slovenská konsolidačná a.s. dňa 11. júla 2013
  2. Slovenský vodohospodársky podnik, š.p.: za
  3. Sociálna poisťovňa: za, hlasovali písomne prostredníctvom zástupcu Slovenská konsolidačná a.s. dňa 11. júla 2013
  4. Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.: za

 

         Predseda VV konštatoval, že prítomní veritelia počtom hlasov 4 za návrh uznesenia (za schválenie návrhu uznesenia jednomyseľne hlasovali všetci prítomní členovia veriteľského výboru; žiaden z členov nehlasoval proti a nikto sa nezdržal hlasovania) prijali nasledovné

 

Uznesenie č. 10

 

Veriteľský výbor schvaľuje predaj nasledovného hnuteľného majetku úpadcu záujemcovi Viszlay, Štefan, bytom Dvorníky č. 35, 044 02 Turňa nad Bodvou, na základe ním predloženej ponuky v rozsahu:

Poradové číslo

Názov

Typ

Inventarizačné číslo

Počet kusov

Ponúkaná kúpna cena

294

Zverák

150 mm

 

2

25,00 €

5_R

Regál

 

 

2

33,33 €

31220

Zverka ručná

125 mm

 

49

16,67 €

Celková kúpna cena

75,00 € bez DPH

 

 

         Predsa VV konštatoval, že VV týmto vyhodnotil všetky ponuky záujemcov o kúpu hnuteľného majetku úpadcu a tým je tento bod programu vyčerpaný. Všetky ponuky záujemcov, ako aj ich vyhodnotenie a rovnako aj zoznam odmietnutých ponúk budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zápisnice.

                                                                         

V.        Udelenie súhlasu na výlúčenie hnuteľného majetku zo súpisu všeobecnej podstaty majetku úpadcu

 

         Správca navrhuje, aby VV o tomto bode progamu na dnešnom zasadnutí VV nerokoval z dôvodu, že správca v ďalšom bode programu navrhne, aby sa VV otázkou vylúčenia majetku zo všeobecnej podstaty zaoberal komplexne na svojom ďalšom zasadnutí.

 

Uznesenie č. 11

 

Veriteľský výbor sa dnešnom zasadnutí nebude zaoberať hnuteľného majetku zo súpisu všeobecnej podstaty majetku úpadcu.

 

  1. SR - Daňový úrad Moldava nad Bodvou: za, hlasovali písomne prostredníctvom zástupcu Slovenská konsolidačná a.s. dňa 11. júla 2013
  2. Slovenský vodohospodársky podnik, š.p.: za
  3. Sociálna poisťovňa: za, hlasovali písomne prostredníctvom zástupcu Slovenská konsolidačná a.s. dňa 11. júla 2013
  4. Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.: za

 

         Predseda VV konštatoval, že prítomní veritelia počtom hlasov 4 za návrh uznesenia (za schválenie návrhu uznesenia jednomyseľne hlasovali všetci prítomní členovia veriteľského výboru; žiaden z členov nehlasoval proti a nikto sa nezdržal hlasovania) prijali nasledovné

 

Uznesenie č. 11

 

Veriteľský výbor sa dnešnom zasadnutí nebude zaoberať hnuteľného majetku zo súpisu všeobecnej podstaty majetku úpadcu.

 

6.        Rôzne

 

            Z dôvodu, že VV udelil záväzné pokyny na predaj hnuteľného nevojenského materiálu úpadcu, dôjde k čiastočnému zmenšeniu hnuteľného majetku úpadcu, ktorý je zahrnutý do všeobecnej podstaty úpadcu. Poverený zamestnanec správcu konštatoval, že v prípade speňaženia majetku, o ktorý bol záujem v tomto ôsmom kole ponukového konania, vo všeobecnej podstate majetku úpadcu ostane len majetok, o ktorý od vyhlásenie konkurzu, za dva roky, doposiaľ nikto neprejavil záujem a zároveň možno predpokladať, že by nebol speňažený v ďalších kolách ponukového konania. Poverený zamestnanec správcu zároveň poukázal na nehospodárnosť uskutočňovania ďalších kôl ponukových konaní za účelom speňaženia majetku, ktorý ostane po tomto kole ponukového konania vo všeobecnej podstate. Z toho dôvodu poverený zamestnanec správcu navrhuje veriteľskému výboru, aby v zmysle § 81 ods. 1 ZKR veriteľský výbor ako príslušný orgán v zmysle § 82 ods. 2 písm. a) ZKR udelil správcovi súhlas s vylúčením majetku zo súpisu.

 

         Poverený zamestnanec správcu navrhol, aby postup pri vylúčení majetku zo súpisu všeobecnej podstaty bol taký, že predmetom vylúčenia by bol všetok hnuteľný majetok, o ktorý neprejavil záujem žiaden záujemca, a tak v doposiaľ konaných ponukových konaniach nebol speňažený, doplnený o majetok, ktorý nebude speňažený v tomto ôsmom kole ponukového konania v prípade, ak niektorý záujemca odstúpi od uzavretia kúpnej zmluvy. Podrobný zoznam majetku, ktorý by bol predmetom vylúčenia majetku zo súpisu všeobecnej podstaty by správca predložil všetkým členom veriteľského výboru v dostatočnom predstihu pred zasadnutím veriteľského výboru, predmetom ktorého by bolo  udelenie súhlasu správcovi s vylúčením majetku zo súpisu všeobecnej podstaty úpadcu podľa § 81 ods. 1 ZKR.

 

         Poverený zamestnanec správcu zároveň navrhol, aby vylúčeniu majetku zo súpisu nepodliehal hnuteľný majetok, ktorý slúži k udržiavaniu nevyhnutnej správy konkurznej podstaty, ako napr. kancelárske vybavenie, počítačové vybavenie potrebné k činnosti zamestnancov podniku, ktorý realizujú činnosti spojené so speňažovaním majetku úpadcu. Zoznam hnuteľného majetku, ktorý by nebol predmetom vylúčenia zo súpisu všeobecnej podstaty správca doručí členom veriteľského výboru v dostatočnom predstihu pred konaním ďalšieho zasadnutia VV. S poukazom na to by bol tento majetok speňažený dodatočne, na konci samotného konkurzného konania.

 

S poukazom na vyššie uvedené poverený zamestnanec správcu navrhol, aby sa uskutočnilo 15. zasadnutie veriteľského výboru za účelom

    

a)                              preskúmania zoznamu majetku, ktorý správca navrhuje vylúčiť zo súpisu všeobecnej podstaty majetku úpadcu a 

 

b)                              udelenia súhlasu k vylúčeniu majetku zo súpisu všeobecnej podstaty majetku úpadcu

 

dňa 5. septembra 2013 o 11:00 v sídle správcu.

 

Po prednesení návrhu povereného zamestnanca správcu predseda VV vyzval prítomných členov VV, aby sa vyjadrili k návrhom povereného zamestnanca správcu. Z dôvodu, že žiaden z prítomných členov VV nemal žiadne otázky a ani pripomienky k návrhu povereného zamestnanca správcu, predseda VV navrhol, aby vzhľadom na prednesené, VV prijal nasledujúce

 

Uznesenie č. 12

 

Predseda VV zvoláva 15. zasadnutie VV na deň 5. septembra 2013 o 11:00 v sídle správcu s nasledujúcim programom:

 

 

  1. Prezencia
  2. Otvorenie 15. zasadnutia veriteľského výboru
  3. Informácia správcu konkurznej podstaty o priebehu speňažovania majetku a priebehu konkurzného konania
  4. Udelenie súhlasu k vylúčeniu hnuteľného majetku zo súpisu všeobecnej podstaty majetku úpadcu
  5. Rôzne
  6. Záver

 

Veriteľský výbor ukladá správcovi, aby v dostatočnom predstihu pred konaním 15. zasadnutia veriteľského výboru doručil všetkým členom veriteľského výboru zoznam majetku, ktorý navrhuje vylúčiť zo všeobecnej podstaty majetku úpadcu.

 

 

Predseda VV vyzval prítomných členov VV, aby hlasovali:

 

  1. SR - Daňový úrad Moldava nad Bodvou: za, hlasovali písomne prostredníctvom zástupcu Slovenská konsolidačná a.s. dňa 11. júla 2013
  2. Slovenský vodohospodársky podnik, š.p.: za
  3. Sociálna poisťovňa: za, hlasovali písomne prostredníctvom zástupcu Slovenská konsolidačná a.s. dňa 11. júla 2013
  4. Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.: za

 

         Predseda VV konštatoval, že prítomní veritelia počtom hlasov 4 za návrh uznesenia (za schválenie návrhu uznesenia jednomyseľne hlasovali všetci prítomní členovia veriteľského výboru; žiaden z členov nehlasoval proti a nikto sa nezdržal hlasovania) prijali nasledovné

 

Uznesenie č. 12

 

Predseda VV zvoláva 15. zasadnutie VV na deň 5. septembra 2013 o 11:00 v sídle správcu s nasledujúcim programom:

 

 I.              Prezencia

 II.           Otvorenie 15. zasadnutia veriteľského výboru

 III.         Informácia správcu konkurznej podstaty o priebehu speňažovania majetku a priebehu konkurzného konania

 IV.          Udelenie súhlasu k vylúčeniu hnuteľného majetku zo súpisu všeobecnej podstaty majetku úpadcu

 V.             Rôzne

 VI.          Záver

 

Veriteľský výbor ukladá správcovi, aby v dostatočnom predstihu pred konaním 15. zasadnutia veriteľského výboru doručil všetkým členom veriteľského výboru zoznam majetku, ktorý navrhuje vylúčiť zo všeobecnej podstaty majetku úpadcu.

 

VII.    Záver

 

           

Predseda VV na záver 14. zasadnutia konštatoval, že prítomní členovia VV nemajú žiadne iné návrhy, a teda program 14. zasadnutia VV bol vyčerpaný. Predseda VV a poverený zamestnanec správcu sa prítomným členom VV poďakovali za účasť na 14. zasadnutí VV. Predseda VV zároveň potvrdzuje, že všetkým prítomným členom veriteľského výboru bola odovzdaná ponuka záujemcov o kúpu nevojenského materiálu, s ktorou sa mohli oboznámiť ešte predtým, než sa hlasovalo o udelení záväzných pokynov na predaj nevojenského materiálu úpadcu v zmysle programu dnešného zasadnutia. Predseda VV zároveň potvrdzuje, že všetkým prítomným členom VV poverený zamestnanec správcu odovzdal tabuľky, v ktorých boli zahrnuté a vyhodnotené jednotlivé ponuky záujemcov o kúpu hnuteľného nevojenského materiálu. Prítomní členovia VV vzali schválený termín 15. zasadnutia VV na vedomie a osobitne už volaní nebudú. Zápisnica bola pred prítomnými členmi VV nahlas diktovaná a prečítaná. O zmenu alebo doplnenie zápisnice žiaden z prítomných členov veriteľského výboru nežiadal.

 

         Predseda VV ukončil 14. zasadnutie VV o 12:00

 

         V Košiciach, dňa 11. júla 2013

  

                                                ________________________________

                                                Slovenský vodohospodársky podnik, š.p.

                                                      predseda veriteľského výboru

Mgr. Drahoslav Drotár