OZNÁMENIE o 1. kole verejného ponukového konania:
JUDr. Miroslava Žitníková, správca úpadcu BRIAN spoločnosť s.r.o. v likvidácii so sídlom Nám. A. Hlinku 25/30, 017 01 Považská Bystrica, IČO 31 564 712, konanie vedené na Okresnom súde Trenčín, č. k. 38K/47/2015, v súlade so záväzným pokynom príslušného
orgánu zo dňa 12. októbra 2017, oznamujem 1. kolo verejného ponukového konania podľa ust. § 92 ods. 1 písm. d) ZKR na predaj majetku úpadcu, ktorého zapísanie do všeobecnej podstaty bolo zverejnené v Obchodnom vestníku č. 16/2016 dňa 26. januára 2016. Následne
bola vykonaná správcom aktualizácia súpisových zložiek majetku pod por. č. 1./ a 2./, ktorá aktualizácia bola publikovaná v Obchodnom vestníku č. 192/2017 dňa 9. októbra 2017.
Jedná sa o nasledujúci majetok úpadcu:
HNUTEĽNÁ VEC: 1.
popis: príves nákladný, kategória: príves valníkový, farba: zinok, VIN: U5SV060013R000670, evidenčné číslo: PB320YB
rok výroby: 2004
Adresa miesta umiestnenia: Súdny exekútor Mgr. Martin Thomka, exekútorský úrad Martin
súpisová hodnota: 200,00,-€
Dôvod a deň aktualizácie: predmetný príves je uvedený do prevádzky v roku 2004, značne opotrebovaný, je celkovo v dezolátnom stave, zhrdzavený
Predpokladané výdavky, ktoré by sa museli vynaložiť, aby predmetný príves bol pojazdný, a teda bola by reálna možnosť speňažiť túto súpisovú položku za vyššiu sumu sú odhadom od odborníkov venujúcich sa oprave a údržbe motorových vozidiel cca 200,00,-€
04.10.2017
HNUTEĽNÁ VEC: 2.
popis: Náklade vozidlo RENAULT MASTER HD HDCNK5, farba modrá, VIN: VF1HDCNK528919231, evidenčné číslo: PB256BH
rok výroby: 2003
Miesto umiestnenia: Autoservis Ing. Juraj Gašpárek, Považská Bystrica
súpisová hodnota: 800,00,-€
Dôvod a deň aktualizácie: predmetný automobil je uvedený do prevádzky v roku 2003, značne opotrebovaný, nepojazdný, stav tachometra - neznámy, z dostupných šetrení zistené, že v roku 2012 bol stav tachometra 338.000 km, je celkovo v dezolátnom stave, zhrdzavené,
MV malo platnú STK a EK do 20.11.2014
Predpokladané výdavky, ktoré by sa museli vynaložiť, aby predmetné motorové vozidlo bolo pojazdné, a teda bola by reálna možnosť speňažiť túto súpisovú položku za vyššiu sumu sú odhadom od odborníkov venujúcich sa oprave a údržbe motorových vozidiel cca
2.800,00,-€
04.10.2017
Podrobnosti o speňažovanom majetku úpadcu možno získať v kancelárii správcu alebo na telefónnom čísle: 042/ 426 17 44, 45.
Podmienky ponukového konania a lehoty na predloženie ponúk:
podrobnosti o predávanom majetku uvedie správca v podmienkach predaja, na vyžiadanie záujemca obdrží v čase a na mieste uvedenom v ozname o verejnom ponukovom konaní podmienky ponukového konania, súpis majetku, a to za úhradu, ktorú určí správca v rozsahu za každý jednotlivý výtlačok podmienok ponukového konania,
súpisová položka č. 1./ je umiestnená v sídle - súdny exekútor Mgr. Martin Thomka, exekútorský úrad Martin, na základe uvedeného úspešný záujemca na vlastné náklady zabezpečí prevzatie z miesta umiestnenia
súpisová položka č. 2./ je umiestnená v sídle - Autoservis Ing. Juraj Gašpárek, Považská Bystrica, na základe uvedeného úspešný záujemca na vlastné náklady zabezpečí prevzatie z miesta umiestnenia
úspešný záujemca na vlastné náklady zabezpečí poistenie predmetných hnuteľných vecí, taktiež STK a EK
ponuka záujemcu musí byť doručená do kancelárie správcu osobne alebo poštou najneskôr v deň a hodinu určenú správcom na adresu správcu uverejnenú v inzeráte, inak sa ponuky nebudú považovať za riadne a včas doručené a to ani v prípade, že boli odoslané
pred uplynutím určenej lehoty, takéto ponuky správca odmietne ako oneskorené, ponuka musí byť doručená v zalepenej obálke s výrazným označením „Konkurz – sp. zn. 38K/47/2015 PONUKA - NEOTVÁRAŤ“, v prípade, ak ponuka nebude obsahovať toto jasné označenie, správca nezodpovedá za predčasné otvorenie tejto ponuky, pričom platí, že záujemca
podmienky nesplnil, každý záujemca môže do súťaže predložiť len jednu ponuku na rovnaký predmet predaja, inak sa všetky jeho ponuky na tento predmet predaja odmietnu,
riadne a včas doručená ponuka správcovi je záväzná až do skončenia ponukového konania, nemožno ju meniť, dopĺňať a zobrať späť,
záujemca podaním ponuky akceptuje podmienky tohto ponukového konania bezvýhradne vo všetkých bodoch
cena každej hnuteľnej veci v prvom kole ponukového konania nesmie byť nižšia, ako je hodnota uvedená správcom v súpise majetku, cena najnižšej ponuky je na úrovni 100% súpisovej hodnoty majetku,
cena každej hnuteľnej veci v druhom kole ponukového konania je na úrovni 70% súpisovej hodnoty majetku,
cena každej hnuteľnej veci v treťom kole ponukového konania je na úrovni 40% súpisovej hodnoty majetku
doklad o zaplatení zálohy - každý záujemca je povinný zložiť zálohu vo výške najmenej 50 % z ponúknutej kúpnej ceny v prospech peňažného účtu úpadcu, č. ú.: SK47 7500 0000 0040 2280 5801, vedený v ČSOB Banka Slovensko a.s., pobočka Považská Bystrica, a
túto skutočnosť preukázať už v návrhu. Takto zložená záloha musí byť pripísaná na tento účet najneskôr v posledný deň lehoty na doručovanie ponúk
lehota na podanie ponuky je 15 dní, ktorá začína plynúť odo dňa nasledujúceho po dni, v ktorom je táto ponuka na predaj majetku zverejnená v OV. Ponuka, ktorá nebude doručená do skončenia lehoty, sa nebude považovať za riadne doručenú, aj keď bola odoslaná
pred uplynutím lehoty. Takéto ponuky budú správcom odmietnuté ako oneskorené.
Obsah ponuky:
označenie záujemcu (obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, IČO, u fyzických osôb nepodnikateľov meno, priezvisko, bydlisko, dátum narodenia),
záujemcom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba, záujemca musí mať zároveň vysporiadané všetky záväzky voči úpadcovi, v opačnom prípade bude z vyhodnocovania ponukového kola vylúčený, z ponukového kola sú vylúčené blízke osoby úpadcu, úpadca, resp.
podnikateľ, v ktorom má úpadca, alebo niektorá z blízkych osôb úpadcu majetkovú účasť,
označenie predmetu kúpy, ktorý musí byť zhodný s jeho označením uvedeným v súpise majetku určeného na predaj,
návrh kúpnej ceny, spôsob úhrady a preukázanie, že záujemca nemá záväzky voči úpadcovi (čestné prehlásenie)
fotokópiu aktuálneho výpisu z obchodného alebo živnostenského registra, príp. iného registra, osvedčujúci postavenie záujemcu, nie staršieho ako 30 dní odo dňa podania ponuky; v prípade fyzickej osoby nepodnikateľa fotokópiu občianskeho preukazu,
doklad preukazujúci zaplatenie zálohy na kúpnu cenu na účet určený správcom vo výške 50% navrhnutej kúpnej ceny (výpis z účtu, príp. iný doklad osvedčujúci zaplatenie preddavku),
doklad preukazujúci finančné krytie na zaplatenie zostatku kúpnej ceny (výpis z účtu, vinkulácia, zmluva o pôžičke, príp. iný osvedčujúci doklad),
oznámenie čísla účtu, respektíve spôsob vrátenia zaplateného preddavku na kúpnu cenu v prípade, ak bude účastník v ponukovom konaní neúspešný,
ponuka musí byť riadne podpísaná, v prípade právnických osôb štatutárnymi zástupcami v zmysle výpisu z Obchodného registra,
riadne podpísanú dohodu o zmluvnej pokute záujemcom.
Vyhodnotenie ponúk:
správca vyhodnotí ponuky v termíne, ktorý bude zverejnený v ozname o ponukovom konaní a vyhotoví o tom úradný záznam,
každý veriteľ má právo byť prítomný pri otváraní obálok s predloženými ponukami,
víťazom ponukového konania sa stane účastník, ktorý splnil ponukové podmienky a súčasne ponúkne najvyššiu kúpnu cenu; ak budú zhodné ponuky, záujemcovia budú správcom vyzvaní na zvýšenie ponúk; v takom prípade sa víťazom ponukového konania stane ten záujemca,
ktorý v správcom určenej lehote ponúkne najvyššiu kúpnu cenu, víťaz ponukového konania je povinný uhradiť kúpnu cenu najneskôr pri podpise zmluvy o prevode obchodného podielu, uhradenie ponúkanej ceny na účet vedený pre účely konkurzného konania v plnom rozsahu je podmienkou uzavretia zmluvy o prevode obchodného podielu
pokiaľ záujemca, ktorý bol vyhodnotený ako úspešný, poruší povinnosť uhradiť celú kúpnu cenu včas podľa pokynov správcu, má správca v zmysle písomnej dohody o zmluvnej pokute, právo na zmluvnú pokutu vo výške 50% z ponúknutej kúpnej ceny, ktorá bude príjmom
všeobecnej podstaty úpadcu, zmluvnú pokutu je možné započítať s prijatou zálohou v zmysle týchto podmienok,
neúspešným záujemcom ponukového konania správca vráti zaplatené finančné prostriedky na kúpnu cenu v lehote najneskôr do 7 dní odo dňa vyhodnotenia ponúk,
v prípade, ak záujemca, ktorý bol vyhodnotený ako úspešný v lehote, ktorá bude zverejnená o ozname o ponukovom konaní, odmietne uzavrieť zmluvu o prevode obchodného podielu, správca je povinný vrátiť uhradené finančné prostriedky na kúpnu cenu tomuto záujemcovi
najneskôr do 7 dní od oznámenia o odmietnutí uzavrieť kúpnu zmluvu, správca konkurznej podstaty si vyhradzuje právo odmietnuť všetky doručené ponuky, aj tie, ktoré spĺňajú všetky náležitosti, a to z vlastného podnetu a so súhlasom zástupcu veriteľov, alebo na podnet zástupcu veriteľov, správca môže záujemcu vyzvať na doplnenie
ponuky v takom rozsahu, v akom to nemení jej obsah, majetok, ktorý nebude možné speňažiť uvedeným spôsobom, môže správca po schválení veriteľským výborom vylúčiť zo súpisu majetku.
Otváranie obálok sa uskutoční dňa 6. novembra 2017 o 14,30 hod v kancelárii správcu.
Podrobné podmienky ponukového konania a zoznam majetku podliehajúci konkurzu, je možné získať a sú k dispozícii u správcu konkurznej podstaty JUDr. Miroslava Žitníková za úhradu nenávratného poplatku vo výške 5 EUR za každý jednotlivý výtlačok, po predchádzajúcom
kontaktovaní správcu záujemcom a dohode so správcom na t. č. 042/426 17 44,45.
JUDr. Miroslava Žitníková, správca