Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 4K/2/2018

Zlatá kremnická pekáreň, s.r.o. "v konkurze"

  • Úpadca Zlatá kremnická pekáreň, s.r.o. "v konkurze"
    IČO: 47347546
    Tulská 59
    97404  Banská Bystrica
  • Druh Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 104 z roku 2020 dňa 2.6.2020
  • Spisová značka - súd 4K/2/2018
  • Súd Okresný súd Banská Bystrica
  • Spisová značka - správca 4K/2/2018 S527
Text

Správca úpadcu: Zlatá kremnická pekáreň, s.r.o. "v konkurze", Tulská 59, Banská Bystrica, IČO: 47 347 546, podľa záväzného pokynu zástupcu veriteľov zo dňa 27.03.2020, vyhlasuje I. kolo ponukového konania na speňaženie súpisovej položky všeobecnej podstaty úpadcu tak, ako bola zverejnená v Obchodnom vestníku č. OV č. 71/2018 zo dňa 12.04.2018:

 

Peňažná pohľadávka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

číslo

 

 

 

Popis

Celková suma

Mena

Právny dôvod vzniku

Dlžník

Deň zapísania majetku do súpisu

Dôvod zapísania majetku do súpisu

Hodnota zapisovaného majetku

Výťažok zo speňaženia

29

Peňažná pohľadávka

49.482.02, s prísl.

Euro

Neuhradené faktúry z obchodného styku

GROTTO TRADE s.r.o., Dunajská 25,
811 08 Bratislava, IČO: 44 036 752

14.03.2018

§ 67 ods. 1 písm. a) ZKR

49.482,02 s prísl.

 

 

 

I. kolo ponukového konania na speňaženie vyššie uvedenej súpisovej položky sa uskutoční za nasledovných podmienok:

  • predmetom ponukového konania je speňaženie peňažnej pohľadávky, t.j. jej odplatné postúpenie, ktorú úpadca eviduje voči dlžníkovi, GROTTO TRADE s.r.o., so sídlom Dunajská 25, 811 08 Bratislava, IČO: 44 036 752, z titulu neuhradenia faktúr z obchodného styku, vo výške 49.482,02 € s prísl.
  • akékoľvek vysvetlenia ohľadne predmetu ponukového konania, jeho priebehu alebo súťažných podmienok podáva výhradne správca, pričom je potrebné ho kontaktovať buď telefonicky na číslo: + 421 905 626 616, alebo e-mailom na adresu: florekova@akantal.sk.
  • záujemca predloží cenovú ponuku v písomnej podobe, a to buď osobne v kancelárií správcu alebo poštou na adresu kancelárie správcu, pričom táto musí byť predložená v uzatvorenej nepoškodenej obálke, na ktorej bude uvedené: „NEOTVÁRAŤ – PK“ spolu so spisovou značkou správcovského spisu v tvare „4K/2/2018 S527“. Ponuka musí byť doručená správcovi spôsobom podľa predchádzajúcej vety najneskôr do 15 pracovných dní od zverejnenia ponuky v Obchodnom vestníku. Na neskôr doručené ponuky sa neprihliada.
  • Zábezpeka ponukového konania je stanovená na sumu 5.000,- € a záujemca je povinný ju zložiť na účet úpadcu vedený v UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., č. účtu v tvare IBAN: SK49 1111 0000 0012 2307 0000.
  • V prípade, že určený víťaz predmetného ponukového konania neuzatvorí zmluvu  o postúpení pohľadávky alebo neuhradí cenu v lehote podľa zmluvy, správca si ponechá zábezpeku, ako paušalizovanú náhradu nákladov ponukového konania a za tým účelom sa zloženie zábezpeky a riadne podanie ponuky záujemcom považuje za uzatvorenie zmluvy o poskytnutí zábezpeky medzi správcom a záujemcom s obsahom zodpovedajúcim týmto podmienkam ponukového konania, t.j. vrátane náhrady jeho nákladov.
  • Zábezpeku zloženú záujemcom, ktorý nebude označený za víťaza predmetného ponukového konania, správca tomuto záujemcovi bezodkladne vráti, a to bezhotovostným prevodom na účet, z ktorého bude zábezpeka poukázaná, resp. na účet písomne oznámený správcovi dotknutým záujemcom.
  • Cenová ponuka záujemcu na speňaženie predmetu ponukového konania predstavuje návrh kúpnej ceny vrátane DPH.
  • Záujemca je povinný v rámci cenovej ponuky preukázať finančné prostriedky na uhradenie navrhovanej kúpnej ceny výpisom z bankového účtu alebo iným nespochybniteľným spôsobom.
  • Súčasťou cenovej ponuky záujemcu musí byť aj potvrdenie o zložení zábezpeky a v prípade zastúpenia záujemcu inou osobou na základe plnomocenstva, je nevyhnutné doložiť úradne overené plnomocenstvo, ako nedeliteľnú súčasť cenovej ponuky.
  • Súčasťou cenovej ponuky záujemcu musí byť presná identifikácia záujemcu tak, aby nemohol byť zamenený so žiadnou inou osobou, v prípade fyzickej osoby nepodnikateľa s trvalým pobytom v Slovenskej republike aj kópia občianskeho preukazu, v prípade fyzickej osoby bez trvalého pobytu v Slovenskej republike fotokópia pasu a v prípade zahraničnej právnickej osoby preukázaním jej právnej subjektivity prostredníctvom originálu, resp. úradne overenej fotokópie dokladu preukazujúceho jej právnu subjektivitu, ktorý nebude starší viac ako 3 mesiace. Ak cenová ponuka neobsahuje vyššie uvedené náležitosti, správca na ňu neprihliada.
  • Predmet ponukového konania sa ponúka na speňaženie za najvyššiu ponúknutú odplatu.
  • Otváranie cenových ponúk záujemcov sa uskutoční do 5 pracovných dní po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk v kancelárii správcu.
  • Správca môže určiť víťaza predmetného ponukového konania, a tým prijať ponuku len takého účastníka, ktorého cenová ponuka obsahuje požadované náležitosti vymedzené v týchto podmienkach a súčasne je najvyššia spomedzi predložených ponúk. Takéto vyhodnotenie ponukového konania správcom podlieha písomnému schváleniu zástupcom veriteľov.  
  • Lehota na vyhodnotenie cenových ponúk správcom a predloženie vyhodnotenia zástupcovi veriteľov na písomné schválenie je 15 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
  • Správca je povinný bezodkladne písomne informovať víťazného záujemcu a predložiť mu zároveň návrh zmluvy.
  • Neúspešných záujemcov správca písomne o výsledku ponukového konania neinformuje.
  • Ponukové konanie sa považuje za skončené uzatvorením zmluvy, ak nedošlo k jeho skončeniu už skôr odmietnutím všetkých ponúk, z dôvodu neprimerane nízkych ponúknutých kúpnych cien.

 

Mgr. Robert Antal

správca