Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 31K/3/2020

MADLENIAK - drevovýroba, s.r.o.

  • Úpadca MADLENIAK - drevovýroba, s.r.o.
    IČO: 36554111
    Robotnícka 120 / 0
    94656  Dulovce
  • Druh Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 88 z roku 2022 dňa 9.5.2022
  • Spisová značka - súd 31K/3/2020
  • Súd Okresný súd Nitra
  • Spisová značka - správca 31K/3/2020 S1868
Text

VYHLÁSENIE 2. KOLA  VEREJNÉHO PONUKOVÉHO KONANIA

SISÁK & PARTNERS, konkurzy a reštrukturalizácie k.s., so sídlom kancelárie Mostná 13, 949 01 Nitra, zn. správcu S1868, správca úpadcu MADLENIAK – drevovýroba, s.r.o., IČO: 36 554 111, so sídlom Robotnícka 120, 946 56 Dulovce, týmto v súlade so zaväzným pokynom příslušného orgánu a v súlade s ustanovením § 92 ods. 1 písm d) zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZKR“) vyhlasuje 2. kolo verejného ponukového konania (ďalej len „VPK“) na podávanie záväzných cenových ponúk na uzatvorenie kúpnej zmluvy (ďalej len „ponuka“) predmetom ktorého je nasledovný súbor majetku.

Súpisové zložky majetku (spoločne ako súbor majetku – kancelárske vybavenie), ktoré sú predmetom ponukového konania je súbor majetku – kancelárske vybavenie zapísané v súpise všeobecnej podstaty, pod p.č. 23 až p.č. 69 (spoločne ako súbor majetku – kancelárske vybavenie), ktorý bol zverejnený v Obchodnom vestníku č. 180/2020 vydanom dňa 18.09.2020 pod č. K069793.

(ďalej len „predmet speňaženia“)

Súbor majetku – kancelárske vybavenie, alebo predmet speňaženia sa predáva ako celok spoločne (súbor), nie je možné z neho vykúpiť len jednotlivé, resp. niektoré súpisové položky.

Podmienky  2. kola VPK

Spôsob podávania ponúk: záujemcovia doručia svoje návrhy v písomnej forme v zalepenej neprehliadnej obálke opatrenej označením VPK – Kancelárske vybavenie - 2.KOLO KONKURZ 31K/3/2020 - NEOTVÁRAŤ“ osobne do kancelárie správcu, alebo poštou na adresu kancelárie správcu: SISÁK & PARTNERS, konkurzy a reštrukturalizácie k.s., so sídlom kancelárie Mostná 13, 949 01 Nitra

Lehota na podávanie ponúk: 15 kalendárnych dní odo dňa zverejnenia tejto ponuky v Obchodnom vestníku, do 15:00 hod. posledného dňa lehoty. Oznámenie o vyhlásení ponukového konania sa v zmysle ust. § 199 ods. 9 ZKR považuje za zverejnené nasledujúci deň po jeho zverejnení v Obchodnom vestníku. Na záväzné ponuky doručené po tomto termíne sa nebude prihliadať.Ponuka musí byť najneskôr v posledný deň lehoty na podávanie ponúk do 15:00 doručená do kancelárie správcu, nestačí podanie na poštovú prepravu.

Návrh musí byť písomný, v slovenskom jazyku a musí obsahovať nasledovné:

  1. názov, sídlo, IČO a výpis z obcodného registra nie starśí ako jeden mesiac záujemcu ( ak ide o právnickú osobu)
  2. meno, priezvisko, adresu trvalého pobytu, dátum narodenia, prípadne obchodné meno, miesto podnikania, IČO a výpis zo živnostenského registra nie starší ako jeden mesiac záujemcu ( ak ide o fyzickú osobu, prípadne fyzickú osobu – podnikateľa)
  3. telefonický a e-mailový kontakt záujemcu
  4. presné označenie predmetu speňaženia, na ktorý záujemca predkladá ponuku
  5. návrh kúpnej ceny v eurách s DPH (úpadca je platcom DPH)
  6. doklad o poukazaní finančnej zálohy vo výške 1.000,00 Eur na bankový účet úpadcu vedený v Slovenskej sporiteľni a.s., IBAN: SK25 0900 0000 0050 7284 3085 
  7. oznámenie čísla účtu, na ktorý ma byť vratená poukázaná finančná záloha, ak ponuka záujemca nebude vyhodnotená ako najvýhodnejšia
  8. dátum ponuky a vlastnoručný podpis osoby (osôb) oprávnenej konať za záujemcu
  9. čestné vyhlásenie o tom, že záujemca nemá žiadne záväzky voči úpadcovi
  10. čestné prehlásenie o tom, že záujemca súhlasí s podmienkami  1. kola verejného ponukového konania vyhláseného správcom, v ktorom bude výslovne uvedená povinnosť záujemcu strpieť prepadnutie ním zloženej zálohy na kúpnu cenu v prospech konkurznej podstaty titulom zmluvnej pokuty v prípade, že ním predložená záväzná cenová ponuka na uzatvorenie kúpnej zmluvy bude vyhodnotená ako najvýhodnejšia a tento záujemca by v lehote určenej správcom, avšak nie kratšej ako 7 pracovných dní nedoplatil ponúkanú kúpnu cenu a neuzavriel kúpnu zmluvu so správcom

V prípade, ak bude záujemcom zahraničný subjekt, musia byť vyššie uvedené doklady preložené do slovenského jazyka súdnym znalcom (s výnimkou dokladov vyhotovených v českom jazyku)

Ak je záujemca zastúpený inou osobou na zákalde plnomocenstva je nevyhnutné doložiť úradne overené plnomocenstvo.

Prihliada sa iba na tie ponuky, kde bola zložená finančná záloha vo výške 1.000,00 Eur, pričom táto záloha musí byť pripísaná na účte úpadcu vedenom v Slovenskej sporiteľni a.s., číslo účtu IBAN: SK25 0900 0000 0050 7284 3085 najneskôr posledný deň lehoty na predkladanie ponúk do 15:00 hod. V prípade záujemcu, ktorý bude vyhodnotený ako víťaž VPK sa táto záloha započita na kúpnu cenu.   

Súbor majetku – kancelárske vybavenie, alebo predmet speňaženia sa predáva ako celok spoločne (súbor), nie je možné z neho vykúpiť len jednotlivé, resp. niektoré súpisové položky.

Minimálna výška (cena) záväznej  ponuky na uzatvorenie kúpnej zmluvy za predmet speňaženia nie je stanovená (primeranosť ponuky bude posudzovať príslušný organ – veriteľský výbor) Súpisová hodnota súboru majetku (spoločne celý súbor majetku – kancelárske vybavenie) je 5.969,00 Eur s DPH.

Záujemca môže v rámci VPK predložiť iba jednu ponuku, inak sa na jeho ponuky neprihliada.

Po doručení ponuky je ponukou záujemca viazaný a nemôže ju meniť, dopĺňať, odvolať, a ani vziať späť až do ukončenia VPK.

Na ponuky doručené správcovi po lehote a ponuky, ktoré nebudú obsahovať všetky požadované náležitosti sa nebude prihliadať. Záujemcovia nemajú nárok na náhradu nákladov spojených s účasťou vo VPK.

Správca si vyhradzuje právo odmietnuť jednu, alebo všetky ponuky a zrušiť VPK bez udania dôvodu.

Rozhoduje vždy najvyššia ponúknutá kúpna cena za predmet speňaženia v rámci VPK. Ak viacerí záujemcovia ponúknu rovnaké plnenie, rozhodne žreb správcu. 

Otváranie obálok s  ponukami sa uskutoční v lehote najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. O otváraní obálok správca spíše zápisnicu. Správca bezodkladne po otvorení obálok zašle zápisnicu z tohto úkonu príslušnému orgánu za účelom posúdenia primeranosti ponúk záujemcov. Príslušný orgán zašle správcovi vyjadrenie k primeranosti ponúk v lehote 7 pracovných dní.

Víťaznú ponuku správca vyhodnotí do 7 pracovných dní od obdržania vyjadrenia príslušného orgánu o primeranosti ponúk, kde vo vyhodnotení správca zároveň výzve víťaza ponukového konania k uzatvoreniu kúpnej zmluvy. V prípade, ak bude záujemca vyhodnotený ako úspešný v ponukovom konaní bude finančná záloha započítana na úhradu kúpnej ceny a záujemca je povinný uzatvoriť so správcom kúpnu zmluvu a pred podpisom kúpnej zmluvy uhradiť zvyšok kúpnej ceny a to v lehote určenej správcom, avšak nie kratšej ako 7 pracovných dní.

Vypratanie veci je povinný zabezpečiť nadobúdateľ na svoje náklady.

Neúspešnym záujemcom správca vráti zloženú finančnú zábezpeku bez zbytočného odkladu najneskôr do 30 pracovných dní od uplynutia lehoty na predkladanie ponúkna na  číslo účtu uvedené v ponuke s oznámením, že v ponukovom konaní neboli vybraní. Súčasne ich upozorní, že môžu byť oslovení podľa poradia výšky ponúkanej ceny v prípade, ak skôr vybraný záujemca zmarí uzavretie zmluvy, alebo nezloží doplatok kúpnej ceny v termíne určenom správcom.

Predmet kúpy sa predáva v stave ako stojí a leží.

Obhliadky predmetu speňaženia je možné vykonať v termínoch dohodnutých so správcom na tel. č. 0948 232 002

Tel. kontakt pre prípadné dotazy je 0948 232 002, alebo email: spravca@sisak-partners.sk

SISÁK & PARTNERS, konkurzy a reštrukturalizácie k.s., správca