Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 6K/10/2012
INTERLAN, a.s.
-
Úpadca
INTERLAN, a.s.
IČO: 31343325
Trnavská cesta 33
831 04 Bratislava
- Druh Iné zverejnenie
- Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 77 z roku 2013 dňa 22.4.2013
- Spisová značka - súd 6K/10/2012
- Spisová značka - správca 6K/10/2012 S1441
-
Správca
Radoslav Hajdúch
Námestie Martina Benku9
811 07 Bratislava
Druh: Fyzická osoba
Kontakt: judr.radoslav.hajduch@gmail.com -
Súvisiace odkazy
Zoznam konaní v kraji: Bratislavský.
Podania z Obchodného vestníka: Konkurzy a reštrukturalizácie - Oznámenia správcov.
Konania firmy INTERLAN, a.s..
Hospodárske výsledky firmy INTERLAN, a.s..
JUDr. Radoslav Hajdúch, správca konkurznej podstaty úpadcu – INTERLAN, a.s., so sídlom: Trnavská cesta 33, 831 04 Bratislava, IČO: 31 343 325, zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I., oddiel: Sa, vložka č.: 511/B (ďalej len „Vyhlasovateľ“), v súlade s uznesením číslo 3 prijatým na 1. zasadnutí veriteľského výboru úpadcu, vyhlasuje 2. kolo verejného ponukového konania na predaj hnuteľného majetku úpadcu (ďalej len „hnuteľný majetok“).
I. Predmet predaja (zoznam hnuteľného majetku):
Položky uvedené pod číslom 1 až 90 budú predávané výlučne ako celok - nedeliteľný súbor hnuteľných vecí, označovaný nasledovne:
II. Podmienky verejného ponukového konania:
V 2. kole ponukového konania sa predaj uskutoční za najvyššiu ponúknutú cenu.
Prípadní záujemcovia sú povinní doručiť ponuku na adresu správcu: JUDr. Radoslav Hajdúch, so sídlom Námestie Martina Benku č. 9, 811 07 Bratislava v lehote do 07.05.2013 do 15:00 hod. Záujemcovia sú povinní doručiť ponuku v zalepenej obálke s označením: „Verejné ponukové konanie – INTERLAN - NEOTVÁRAŤ“. Na ponuky doručené po uplynutí tejto lehoty správca nebude prihliadať. Zmeškanie lehoty nemožno odpustiť.
Každý záujemca je oprávnený predložiť pre aktuálne kolo len jednu ponuku. Doručená ponuka je záväzná do skončenia aktuálneho kola verejného ponukového konania, nemožno ju dopĺňať, meniť ani vziať späť.
Záujemca je vo svojej ponuke povinný uviesť:
a) obchodné meno, sídlo, IČO a identifikáciu príslušného registra, ak je daná osoba v takomto registri evidovaná, uvedené sa vzťahuje aj na fyzické osoby podnikateľov; u fyzických osôb – nepodnikateľov sa uvedie meno, priezvisko a bydlisko; doklad o zaplatení zábezpeky na kúpnu cenu.
b) označenie predmetu kúpy podľa špecifikácie uvedenej v tomto oznámení vrátane označenia súboru majetku poradovým číslom a slovným označením, uvedeným v tomto oznámení;
c) návrh cenovej ponuky bez DPH za príslušný súbor majetku;
d) telefónne číslo a emailová adresa osoby oprávnenej konať v mene záujemcu.
Každý záujemca je povinný uhradiť zábezpeku na kúpnu cenu vo výške 50% z ponúkanej sumy vrátane DPH v prospech peňažného účtu úpadcu vedeného v Tatra Banka, a.s., číslo účtu: 2624002409/1100, ktorá sa považuje za riadne a včas uhradenú pripísaním na účet úpadcu najneskôr v poslednom dni na doručovanie ponúk.
Podmienkou na akceptáciu ponuky je doručenie ponuky záujemcu a poukázanie zábezpeky na účet úpadcu. Na záväznú ponuku, ktorá nebude obsahovať niektoré z uvedených dokladov alebo údajov uvedených vyššie správca nebude prihliadať.
Správca si vyhradzuje právo odmietnuť všetky ponuky.
Záujemca sa môže dohodnúť na obhliadke hnuteľného majetku telefonicky na čísle: 0905 571 750 a to tak, aby sa obhliadka uskutočnila najneskôr 2 dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
III. Podmienky vyhodnotenia verejného ponukového konania:
Správca vykoná vyhodnotenie ponúk v lehote do troch dní odo dňa uplynutia lehoty na zasielanie ponúk za prítomnosti predsedu veriteľského výboru.
Správca informuje záujemcov o výsledku verejného ponukového konania v lehote siedmich dní odo dňa vyhodnotenia verejného ponukového konania, a to písomne na emailovú adresu záujemcov, uvedenú v ponuke.
Správca uzatvorí s úspešným záujemcom kúpnu zmluvu, resp. zmluvu o odplatnom prevode majetku v lehote 10 dní odo dňa vyhodnotenia ponukového konania. V prípade úspešného záujemcu bude zábezpeka započítaná na úhradu kúpnej ceny a záujemca je povinný uhradiť zostatok kúpnej ceny najneskôr pri podpise kúpnej zmluvy.
V prípade, ak úspešný záujemca neuhradí doplatok kúpnej ceny alebo neuzatvorí zmluvu, prepadne uhradená zábezpeka v prospech podstaty.
Zabezpečenie odvozu, demontáže, resp. akýchkoľvek činností potrebných na prevoz hnuteľného majetku nadobudnutého úspešným záujemcom v zmysle tohto ponukového konania, vrátane súvisiacich nákladov, je povinnosťou úspešného záujemcu. Záujemca je povinný zabezpečiť odvoz nadobudnutého hnuteľného majetku v celom rozsahu najneskôr pri podpise kúpnej zmluvy. Nedodržanie tejto podmienky predstavuje dôvod, pre ktorý je správca oprávnený nepristúpiť k uzatvoreniu kúpnej zmluvy, resp. odstúpiť od uzatvorenej kúpnej zmluvy – uhradená zábezpeka prepadne v takomto prípade v prospech podstaty.
IV. Iné skutočnosti:
Bližšie podrobnosti týkajúce sa ponúkaného majetku a ponukového konania si záujemca môže vyžiadať e-mailom na adrese: judr.radoslav.hajduch@gmail.com
V Bratislave, dňa 03.04.2013
JUDr. Radoslav Hajdúch - správca