Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 8K/45/2017

Juraj Kočiš, s. r. o.

  • Úpadca Juraj Kočiš, s. r. o.
    IČO: 45961590
    Obchodná 21/165
    900 24  Veľký Biel
  • Druh Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 214 z roku 2018 dňa 7.11.2018
  • Spisová značka - súd 8K/45/2017
  • Súd Okresný súd Bratislava I
  • Spisová značka - správca 8K/45/2017 S1478
Text

Vyhlásenie II. kola verejného ponukového konania na predaj hnuteľných vecí:

JUDr. Marek Benko LLM, správca dlžníka Juraj Kočiš, s. r. o., so sídlom Obchodná 21/165, 900 24 Veľký Biel, IČO: 45 961 590, týmto vyhlasuje II. kolo ponukového konania na predaj hnuteľného majetku vo výlučnom vlastníctve dlžníka, vedeného v súpise všeobecnej podstaty, zverejnenom v Obchodnom vestníku dňa 26.04.2018 č. 81/2018, ktorým je:

Tlačiareň na etikety zebra GK420t

Plošinová váha

Podmienky ponukového konania:

  1. Ponuku na kúpu majetku je treba podať písomne v lehote 30 kalendárnych dní od zverejnenia tohto oznámenia v Obchodnom vestníku správcovi na adresu jeho sídla Záhradnícka 46, 821 08 Bratislava, v zalepenej obálke s označením „KONKURZ sp. zn. 8K/45/2017-ZÁVÄZNÁ PONUKA-NEOTVÁRAŤ“. Minimálna výška ponuky je stanovená pre tlačiareň na etikety zebra GK420t na sumu 378 EUR a pre plošinovú váhu na sumu 350 EUR.
  2. Ponuka musí obsahovať návrh cenovej ponuky v eurách s dokladom o zaplatení minimálne 20 % ceny za zložku majetku, identifikačné údaje záujemcu a aktuálny výpis z obchodného alebo živnostenského registra /nie starší ako 30 dní/, u občana – nepodnikateľa, fotokópia platného dokladu totožnosti - OP a pod. a doklad o úhrade finančnej zábezpeky.
  3. Finančná zábezpeka predstavuje 20 % ponúknutej kúpnej ceny, ktorá má byť uhradená v lehote na predkladanie písomných ponúk na účet správcu v tvare IBAN: SK88 7500 0000 0040 1782 8478, poznámkou: Juraj Kočiš, s. r. o.
  4. Obhliadku predávaného majetku je možné vykonať priamo u dlžníka, po dohode so správcom na tel. č.: 0905 124 112.
  5. Termín a miesto otvárania obálok je nasledujúci deň po skončení lehoty na doručovanie ponúk o 10:00 hod. v sídle kancelárie správcu, o čom bude správcom spísaný záznam založený v správcovskom spise.
  6. Vyhodnotenie ponúk vykoná správca v lehote 10 pracovných dní odo dňa otvárania obálok.
  7. Pri vyhodnotení ponúk rozhoduje najvyššia ponúknutá kúpna cena. V prípade rovnakých ponúk má prednosť ponuka, ktorá bola doručená správcovi ako prvá.
  8. Účastníkom ponukového konania, ktorí neboli úspešní pri vyhodnotení ponúk, sa vráti zložená záloha bankovým prevodom na účet, ktorý písomne oznámia správcovi v písomnej ponuke, do 14 kalendárnych dní od vyhodnotenia ponúk.
  9. Vyhodnotenie ponúk správca oznámi úspešnému záujemcovi s návrhom kúpnej zmluvy, pričom ním uhradená finančná zábezpeka sa započíta na úhradu kúpnej ceny.
  10. Účastník, ktorého návrh bude označený ako úspešný, je povinný uzatvoriť so správcom kúpnu zmluvu do 10 pracovných dní od vyhodnotenia ponúk.
  11. Úspešný záujemca sa zaväzuje uzatvoriť so správcom kúpnu zmluvu a doplatiť kúpnu cenu, a to v lehote určenej správcom.
  12. V prípade, že záujemca bude vyhodnotený ako úspešný a napriek tomu odmietne uzavrieť kúpnu zmluvu, vznikne mu povinnosť zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške zloženej finančnej zábezpeky, ktorá prepadá v prospech konkurznej podstaty.

JUDr. Marek Benko LLM, správca