Čl. I Predmet speňaženia
1. Predmetom speňaženia podľa tohto Ponukového konania je časť podniku Úpadcu, tvorená:
1.1 Nehnuteľnosťami zapísanými do oddelenej podstaty Zabezpečeného veriteľa a publikovanými v Obchodnom vestníku č. OV 128/2013 pod č. K011895 dňa 04.07.2013, v súpisovej hodnote spolu 745.348,00 EUR a v Obchodnom vestníku č. OV 216/2018 pod č. K085687 dňa
09.11.2018, v súpisovej hodnote 3.895,00 EUR.
1.2 Hnuteľnými vecami zapísanými do všeobecnej podstaty a publikovanými v Obchodnom vestníku č. OV 198/2014 pod č. K019913 dňa 16.10.2014, v súpisovej hodnote spolu 7.019,13 EUR.
1.3. Projektovou dokumentáciou, ktorá tvorí prílohu žiadosti o vydanie územného rozhodnutia, vizualizačné nákresy a podklady k vyhotoveniu komplexnej územno – plánovacej dokumentácie.
(ďalej spolu len „Predmet speňaženia“)
2. Predmet speňaženia tvorí časť podniku Úpadcu z toho dôvodu, že jeho jednotlivé zložky mali slúžiť jedinému zámeru Úpadcu – developerskému projektu rozvoja a výstavby na území – na nehnuteľnostiach tvoriacich súčasť Predmetu speňaženia, pričom na tento
účel mali slúžiť ako hnuteľné veci, ktoré tvoria Predmet speňaženia, tak aj súvisiaca dokumentácia a všetky práva duševného vlastníctva k tejto dokumentácii. Správca má za to, že nadobúdateľ tejto časti podniku využije predmetné časti podniku pri pokračovaní
v developerskom zámere zamýšľanom Úpadcom.
Čl. II Podmienky ponukového konania
1. Podrobnejšia dokumentácia Predmetu speňaženia bude záujemcom doručená na základe písomnej žiadosti, doručenej Správcovi poštou na adresu kancelárie Správcu: Mgr. Peter Starinský, správca, Panenská 13, 811 03 Bratislava, alebo e-mailom na adresu: p.starinsky@seznam.cz,
a to po splnení podmienok podľa bodu 2 tohto článku, a to najneskôr dňa 28.12.2018.
Najneskôr dňa 28.12.2018 bude podrobnejšia dokumentácia k dispozícii na osobné prevzatie v kancelárii Správcu na adrese: Mgr. Peter Starinský, správca, Panenská 13, 811 03 Bratislava, v pracovných dňoch od 09.00 hod do 15.00 hod. Osobné prevzatie si je možné
dohodnúť e-mailom na adrese: p.starinsky@seznam.cz alebo telefonicky na čísle: +421 948 900 006.
2. Podmienky ponukového konania Správca vydá záujemcovi za úhradu poplatku vo výške 300,00 EUR (tristo eur) bez DPH.
3. Záujemcovi, ktorému boli vydané podmienky ponukového konania a za ich prevzatie riadne zaplatil poplatok podľa bodu 2 tohto článku, Správca
a) ústne poskytne bližšie informácie ohľadom Predmetu speňaženia;
b) poskytne vzor zmluvy o predaji časti podniku v znení, v ktorom bude uzatvorená s víťazným záujemcom;
c) poskytne vzor dohody uvedenej v bode 4.2 tohto článku;
d) umožní nahliadnuť do vypracovaných znaleckých posudkov, a to v pracovných dňoch od 09.00 hod. do 15.00 hod. v priestoroch kancelárie Správcu;
e) umožní obhliadku Predmetu speňaženia vo vopred dohodnutom čase.
4. Podmienkou podania záväzne ponuky do ponukového konania je:
4.1. zloženie zábezpeky vo výške 30.000,00 EUR (tridsaťtisíc eur) na ponúknutú kúpnu cenu za Predmet speňaženia, pričom zábezpeka musí byť pripísaná na účet Úpadcu najneskôr v posledný deň lehoty na podávanie ponúk do ponukového konania;
4.2. uzatvorenie dohody so Správcom s osvedčeným podpisom záujemcu, že záujemca sa zaväzuje dodržať podmienky ponukového konania a v prípade porušenia záväzku (a) riadne a včas doplatiť zostatok kúpnej ceny za Predmet speňaženia a/alebo (b) uzavrieť zmluvu
o predaji časti podniku, sa zaväzuje uhradiť zmluvnú pokutu v sume zloženej zábezpeky.
5. Záväzná ponuka záujemcu musí byť v súlade s podmienkami stanovenými v tomto oznámení doručená Správcovi v zalepenej obálke opatrenej výrazným označením „KONKURZ č. k.: 4K/73/2012 – ZÁVÄZNÁ PONUKA - NEOTVÁRAŤ“. Záväzné ponuky sú záujemcovia povinní zasielať
na adresu sídla kancelárie Správcu: Mgr. Peter Starinský, správca úpadcu Stavby Systém, s.r.o., Panenská 13, 811 03 Bratislava.
6. Na podávanie ponúk Správcovi je určená lehota 10 kalendárnych dní odo dňa zverejnenia ponukového konania v Obchodnom vestníku. Posledný deň lehoty je možné ponuky predkladať do 12.00 hod.
Pokiaľ pripadne posledný deň lehoty na podávanie ponúk na sviatok, alebo deň pracovného voľna, je posledným dňom predkladania ponúk najbližší pracovný deň.
7. Záväznú ponuku doručenú Správcovi nemožno meniť ani dopĺňať a záujemca je ňou viazaný až do skončenia ponukového konania. Záväznú ponuku je možné vziať späť po splnení podmienok uvedených v tomto oznámení. Každý záujemca môže predložiť len jednu záväznú
ponuku, inak Správca všetky ním podané záväzné ponuky odmietne.
8. Záväzná ponuka záujemcu musí obsahovať minimálne tieto náležitosti:
a) identifikačné údaje záujemcu,
b) navrhovanú kúpnu cenu,
c) záväzná ponuka musí byť podpísaná v prípade fyzickej osoby jej vlastnoručným podpisom,
d) v prípade právnickej osoby musí byť záväzná ponuka podpísaná štatutárnym orgánom záujemcu spôsobom uvedeným vo výpise z obchodného alebo z iného registra,
e) záväzná ponuka môže byť podpísaná a podaná aj splnomocnenou osobou na základe plnomocenstva s úradne overeným podpisom splnomocniteľa, pričom plnomocenstvo resp. jeho overená fotokópia, musí tvoriť prílohu záväznej ponuky,
f) čestné vyhlásenie, že záujemca nemá žiadne záväzky voči úpadcovi. Záväzná ponuka, ku ktorej bude priložené vyhlásenie s nesprávnymi, resp. nepravdivými údajmi o záväzkoch voči úpadcovi, nebude považovaná za riadne podanú,
9. Ak bude ktorýkoľvek doklad patriaci k záväznej ponuke v cudzom jazyku, s výnimkou českého, musí byť tento doklad preložený do slovenského jazyka. Všetky záväzné ponuky je potrebné predložiť tak, aby boli nielen v súlade s podmienkami ponukového konania
uvedenými v tomto oznámení, ale aj v súlade so všeobecne záväznými predpismi Slovenskej republiky. Záväzná ponuka, ktorá nebude obsahovať všetky údaje alebo doklady vyššie uvedené alebo nebude v súlade so všeobecne záväznými predpismi Slovenskej republiky,
bude považovaná za formálne neúplnú, a preto ju Správca bude povinný odmietnuť
10. Správca bez zbytočného odkladu vráti záujemcovi zloženú zábezpeku na bankový účet uvedený v dohode podľa bodu 4.2 tohto článku, ak
10.1. Ponuka záujemcu nebola vyhodnotená ako víťazná; alebo
10.2. Záujemca ešte pred uplynutím lehoty podľa bodu 5. tohto článku doručí do kancelárie Správcu oznámenie s úradne osvedčeným podpisom, že berie svoju ponuku späť; alebo
10.3. víťazná ponuka nebola schválená Príslušným orgánom podľa bodu 1. článku IV. tohto ponukového konania
11. Na ponuku záujemcu, ktorá nebude spĺňať podmienky podľa tohto oznámenia alebo bude do kancelárie Správcu doručená oneskorene, sa v ponukovom konaní nebude prihliadať.
Čl. III Kúpna cena
1. O víťazstve v ponukovom konaní rozhoduje najvyššia ponúknutá kúpna cena, pričom táto nesmie byť nižšia ako zábezpeka zložená podľa bodu 4.1 článku II. tohto ponukového konania.
2. V prípade, ak žiadny zo záujemcov nesplní podmienky ponukového konania v prvom kole, resp. ponuku neschváli Príslušný orgán, Správca vyhlási ďalšie kolá ponukového konania až po dosiahnutie víťaza ponukového konania alebo kým Príslušný orgán nerozhodne
inak.
3. Účtom Úpadcu pre účely zloženia zábezpeky, kúpnej ceny, resp. akýchkoľvek ďalších platieb pre účely ponukového konania sa rozumie účet vedený v Tatra banka, a.s., IBAN SK03 1100 0000 0029 3318 9561 (ďalej len „ Účet“).
Čl. IV. Vyhodnotenie ponukového konania
1. Ponukové konanie vyhodnotí Správca do troch (3) kalendárnych dní od uplynutia lehoty na podanie ponúk. O vyhodnotení ponúk Správca spíše úradný záznam. Správca predloží Príslušnému orgánu víťaznú ponuku na schválenie do troch (3) kalendárnych dní odo
dňa vyhodnotenia ponukového konania podľa predchádzajúcej vety. Príslušný orgán schváli alebo neschváli Správcom predloženú víťaznú ponuku a písomne o tom informuje Správcu do pätnástich (15) dní od predloženia víťaznej ponuky Správcom.
Pre odstránenie akýchkoľvek výkladových pochybností, víťaznú ponuku musí schváliť aj Zabezpečený veriteľ aj Veriteľský výbor; v prípade, že víťaznú ponuku neschváli Zabezpečený veriteľ a/alebo Veriteľský výbor, víťazná ponuka sa považuje za neschválenú.
2. V prípade, že niekoľko záujemcov o kúpu akcií úpadcu ponúkne rovnakú najvyššiu kúpnu cenu, Správca im túto skutočnosť oznámi a zároveň ich vyzve, aby svoju záväznú ponuku zvýšili v lehote desiatich (10) dní odo dňa vyhodnotenia záväzných ponúk Správcom
a aby svoje nové záväzné ponuky doručili do kancelárie Správcu. O dobu predkladania nových ponúk podľa tohto bodu sa predlžuje lehota na predloženie víťaznej ponuky Príslušnému orgánu podľa bodu 1. tohto článku. Nové záväzné ponuky musia obsahovať rovnaké
náležitosti ako sú uvedené vyššie. Správca vyhodnotí nové záväzné ponuky do troch (3) pracovných dní od skončenia lehoty na podávanie záväzných ponúk vo svojej kancelárii rovnakým spôsobom ako predchádzajúce záväzné ponuky.
V prípade opätovnej rovnosti najvyšších ponúk Správca vyššie uvedený postup zopakuje.
3. Pri vyhodnotení ponukového konania Správcom rozhoduje najvyššia ponúknutá cena.
4. Správca je povinný prijať najvyššiu ponúknutú cenu bez možnosti jej odmietnutia a túto predložiť Príslušnému orgánu na schválenie.
5. Príslušný orgán je oprávnený odmietnuť víťaznú ponuku bez udania dôvodu.
6. Záujemcu, ktorý sa stal víťazom ponukového konania a ktorého ponuku Príslušný orgán schválil, Správca vyzve na uzatvorenie zmluvy o predaji časti podniku pod podmienkou, že kúpnu cenu zaplatí na bankový účet určený Správcom najneskôr ku dňu podpisu zmluvy,
a to v lehote určenej Správcom, ktorá nesmie byť kratšia ako 15 (pätnásť) kalendárnych dní.
7. Ak úspešný záujemca kúpnu cenu nezaplatí v súlade s podmienkami podľa bodu 6. tohto článku alebo v lehote stanovenej Správcom neuzavrie zmluvu o predaji časti podniku, na víťaznú ponuku sa neprihliada a Správca je povinný príslušné kolo ponukového konania
zopakovať.
8. Ak Správca neobdrží žiadnu ponuku v lehote na predkladanie ponúk alebo búde víťazná ponuka Príslušným orgánom odmietnutá, Správca je povinný príslušné kolo ponukového konania zopakovať.